Urk..lei jeg og..*SYTEALARM*

Bkno7873562 (baby_doll)

Forelsket i forumet
Kan ikke klage på at jeg har begynt på overtid enda.Men har termin på mandag og jeg er så redd for å måtte gå lenge over denne gangen og.11 dager sist svangerskap. Nå har jo jeg et barn å ta vare på også, er kvalm,har vondt og sover dårlig. Er så sliten om dagene at jeg tar lett til tårene. Føler nesten at jeg bare kjefter på småen og føler at jeg kan ikke spørre noen om de kan passe småen fordi de er på jobb og hun skal overnatte hos mine besteforeldre når jeg ligger på sykehuset. Min samboer begynner ikke på ferie før den dagen jeg føder så blir lite avlastning nå når småen har ferie fra bhg..Har en venninne som kan passe men jeg må da ta tre busser til hun for å bare levere småen..

Bare måtte klage litt..

Hørtes ikke kjekt ut :(
Sender deg masse energi og fødestøv ☆☆☆

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Noen fra bhg du kan invitere på leketreff? Her har mini vært hjemme på ferie i en uke og han savner vennene derfra! Har lekt med to av de idag, og det er god avlastning for oss det!
Ellers må det jo være lov å be foreldrene om hjelp selv om de skal stille opp til fødselen. Forklar hvordan du har det og at du drømmer om et avbrekk og en hvil :-)

Lykke til med innspurten! Her har heller ikke mannen fri før fødsel, men siden jeg skal settes igang på mandag så starta han idag, og jeg kjenner det er en lettelse :)

Back
Topp