urizal flex - ingerfær tabletter...

venter!

Andre møte med forumet
hei dere:)
jeg er en av de uheldige som sliter med kvalme...
i dag fikk jeg høre at ingerfær skulle hjelpe, og da spesielt urizal flex som er ingerfær i tablettform.
noen som har erfaring med dette?

hilsen[:'(]

Jeg prøvde det sist og syntes ikke det hjalp noe serlig. Men vi er jo forskjellige så det kan jo hende det hjelper for deg. Her hjalp seaband litt, men nå er det lite som virker. Så her er det å tvinge i seg mat og drikke, mens jeg ligger som ett slakt på sofaen med bøtte.

Noe jeg synes kan hjelpe litt er ingeførøl (brusen) og tyrkiskpepper, men bare akkurat der og da.

Håper det gir seg snart og at du blir bedre.

Hei og gratulerer med spiren [:)]

Jeg tok de i begynnelsen da jeg var gravid sist, og de hjalp litt [:)]
Men så hjalp de ikke lenger, men det var ikke pga pillene, men fordi jeg hadde hyperemesis (ekstrem svangerskapskvalme) og da var det ingenting som hjalp [:'(]

okey.. Tror jeg gir det et forsøk da.
Lei av å ha sofaen og bøtta som bestevenn:P
skal på ul (SPENNENDE) i morgen også, så får høre om de har noen gode råd å gi der:)

ORIGINAL: venter!

okey.. Tror jeg gir det et forsøk da.
Lei av å ha sofaen og bøtta som bestevenn:P
skal på ul (SPENNENDE) i morgen også, så får høre om de har noen gode råd å gi der:)

Så gøy med ul, det skal jeg også. Gru/gleder meg.
Må huske og oppdatere hverandre her da.[:D]
Masse lykke til.

jeg er såååå spendt! håper alt er bra!
lykke til du også[:D] vi går en spennende tid i møte:D

Jeg prøvde alt sist..! Hadde hyperemesis da... Det som funka best var å ta en reisesjuketablett før jeg la meg da overlevde jeg morraen..

ORIGINAL: Frk.MammaLinda

Jeg prøvde alt sist..! Hadde hyperemesis da... Det som funka best var å ta en reisesjuketablett før jeg la meg da overlevde jeg morraen..

Kjenner følelsen, bortsett fra at reisesyketabletter ikke hjalp.

Håper vi slipper unna denne gangen!

Back
Topp