Uriveisinfeksjon IGJEN!

Snartmamma1

Blir kjent med forumet
Er så lei av og ha Uvi nå, men heldigvis fikk de sendt urinprøven til dyrkning (noe de ikke alltid gjør), og da finner de ut eksakt hvilke medisiner som hjelper. Som regel får vi gravide selexid, noe jeg begynte på i julen, men følte den ikke funket.. Så når jeg fikk en tlf fra legen om at jeg måtte ta Furadantin så var jo det greit. 
Leste om denne medisinen og den er helt ufarlig og ta under graviditet heldigvis. 
Så da håper jeg at jeg får ristet av meg denne kjipe infeksjonen.
Fikk også tatt B12 sprøyta mi idag, herlig.. tar den vær annen til tredje mnd, og det er så dritt når man begynner og merke mangelen, blir jo svimmel og ør osv. 
Flere som er plaget med Uvi? Eller B12 mangel?

Jeg var hos legen på mandag, og hun sendte urinprøven til dyrkning fordi hun mistenkte urinveisinfeksjon. Jeg har ikke merket noe til det selv, så vi får se. Vet du hvor lang tid det tar før man får svar? Jeg glemte å spørre, og har ikke hørt noe ennå. Regner ikke med at hun ringer om alt er bra da, så kan jo godt hende hun fikk tilbake prøvesvaret igår for alt jeg vet. :)

Det skal visst ikke ta så lang tid! :) Under 1 uke. Du kan jo ringe for sikkerhets skyld! Jeg har hatt uvi veldig ofte i mange år, og ofte kjenner man det ikke selv. Men håper du slipper unna da :) Kjedelig med pencilin! 

Back
Topp