Urinveisinfeksjon

Linka

Gift med forumet
Hei og hopp til alle sammen. Har akkurat vært på kontroll og legen sa at jeg hadde urinveisinfeksjon. Det er ikke farlig for barnet, men forklarer hvorfor jeg har tisset opptil 10 ganger pr natt. Trodde selv at det bare var p.g.a graviditet, men det var det ikke. Så derfor deler jeg denne med dere andre så dere vet hva dere kan spørre om hvis dere tisser veldig mye.

Klem

da bøtter du vel innpå med sterke c-vitaminer!!!?!!?!! det tok knekken på min "murrende" urinveisinfeksjon

kan også prøve tranebærekstrakt

Fikk tabletter av legen da det var gått ganske langt. Hadde forrige lege sagt ifra hadde det vært anderledes. Har vært legebytte hos meg grunnet salg av praksis og de hadde en midlertidig lege frem til nå.

Klem

For meg er det bare Tranebærkapsler som hjelper hvis det ikke har godt for langt, jeg ble kjempe dårlig av c-vit. Det hadde motsatt virkning på meg... Men masse temperert vann og god og varm på bena er et bra tiltak. Hilsen en med kronisk UVI....[8D]

Har aldri hatt UVI jeg....
Hvordan merker jeg hvis jeg har det...?? Spør sikkert kjempe dumt men...

Tro meg, du merker det hvis du har det! Jeg har vært veldig plaget med UVI før, og er egentlig ganske sjokkert over at jeg ikke har hatt det under svangerskapet (bank i bordet)!!! Man er ofte på do, men det kommer ikke så mye og det er ikke akkurat særlig behagelig! [:'(]

ORIGINAL: Hilde-Anita

Tro meg, du merker det hvis du har det! Jeg har vært veldig plaget med UVI før, og er egentlig ganske sjokkert over at jeg ikke har hatt det under svangerskapet (bank i bordet)!!! Man er ofte på do, men det kommer ikke så mye og det er ikke akkurat særlig behagelig! [:'(]

Jeg har hatt det noen ganger nå ,men ikke merket det[8|] Har en runde nå og det var urinprøven som visste at jeg hadde det,selv merker jeg ikke noe forskjell[;)]

ORIGINAL: Nallepu

ORIGINAL: Hilde-Anita

Jeg har hatt det noen ganger nå ,men ikke merket det[8|] Har en runde nå og det var urinprøven som visste at jeg hadde det,selv merker jeg ikke noe forskjell[;)]

Da har du jammen meg vært heldig!!! [:)]

Back
Topp