urinveisinfeksjon???????

~lenemoren76~

Elsker forumet
vet jeg har mast mye om det ene og det andre her inne, men er litt bekymret da det er 9 år siden jeg var gravid sist(dårlig husk). sist jeg var hos legen hadde jeg noe i urinen som han skulle sende til dyrking,han trodde det vat urinveisifeksjon. har ikke hørt noe,var forrige torsdag. tenkte jeg skulle ringe i morgen. men saken er den at jeg har en varm sviende følelse ved skambenet og urinen min lukter litt,er varm i fjeset og på lårene og magen. hadde urinveisifeksjon da jeg var gravid sist,men husker ikke. jeg må jo si at morkaken ligger ved mormunnen og blør derfor,men hva er det andre?????????????????[&o]

hehe maser vel litt[:)] blir bare så urolig når jeg har sånn symptomer,men ringer med en gang de er åpen i morgen jeg. er liksom altid noe man skal bekymre oss for[:@] vil så gjerne nyte dette svangerskapet.

Hørest ut for at det er en uvi (urinveisinfeksjon) Jeg har det kvær gang jeg går gravid. sist svangerskap hadde jeg uvi 6 ganger.. slitsomt.. ring bare i morgen å hør.. om du har får du en kur du skal ta.. da merker du forskell når det går et par dager

ja skal gjøre det. takk for støtten toveli6 og li82. klem

takk for det,skal mase og mase haha. var hos legen i dag,fikk svar på urinprøven,den var negativ. men de tok en ny av meg,skulle sende den til dyrking oxo.mye greier her. oxo har jeg så innmari kløe,klør meg selv til blods,han tok blodprøve,skulle se om det var noe med leveren. syntest det er så mye som skjer i det siste. no vil jeg snart begynne og nyte det å være gravid,er jo altid noe.[:@]

Er det vanlig å ha urinveisinfeksjon ved graviditet? Har selv en inne til dyrking, men ingen symptomer. Får svar etter 5 dager fikk jeg beskjed om.

er vist mer vanlig å ha det undre graviditeten enn ellers,jeg har kun hatt det når jeg har vært gravid. Er vel mer motakelig??

skal ikke gå med det for lenge,kan spre seg til nyrebekken betennelse vist nok,er ikke bra det. men legen finner det jo ut.

Jeg merker ikke at jeg har det jeg da[8|] Men prøvene visste at jeg hadde det,hmm...vet ikke hvor lenge jeg har gått med det da den første legen min sa at det var vanlig at den reagerte på dette når man var gravid og syns ikke det var noe vits å dyrke den. Jeg byttet lege av flere årsaker og den legen jeg har nå dyrket prøven med en gang og var ganske irritert for at det ikke var gjort tidligere.

Men er det noe fare for fosteret?

Fikk også beskjed om at jeg har urinveisinfeksjon når jeg var hos legen
i forrige uke..har ikke merket det selv....
Er vist veldig vanlig blandt gravide[8|]

Hei,da jeg gikk gravid med sønnen min fikk jeg noen tabeletter av legen,jeg var redd for og ta de og ringte til legen etter noen dager. sa jeg ikke hadde tatt de, for jeg var redd for at de ville skade fosteret. legen sa at det var mere skadelig for fosteret om jeg ikke tok de(kunne gå over til nyrebekken betennelse). så det er vel ikke helt bra og gå med det.

Back
Topp