urinveisinfeksjon

~Lisbeth83~

Forumet er livet
hei...
er det noen som har fått urinveisinfeksjon i forbindelse med graviditet (før man i det hele tatt vet noe)
Jeg fikk det inatt...[:(]
Har aldri hatt det før heller..
Så jeg lurer på om noen av dere har erfaring med noe i den duren

Hei!

Vet bare at urinveisinfeksjon er veldig vanlig å få
nar man er gravid... Kontakt lege for evt
medisin i mot det. Kanskje du bare kan gå på apoteket
også...

Heisann jomfruen83.

Jeg er en av de uheldige som er plaget med urinveisinfeksjon [:@] Jeg har vært gravid, å prøver nå å bli gravid på nytt. Jeg har ikke hatt urinveisinfeksjon i forbindelse med det, men det har kommet i ny og ne.

Urinveisinfeksjon er en blærekatar, som skyldes at en bakterie har kommet seg opp i urinblæra. Tror ikke det skylledes graviditet eller prøvende. Det er nåkk mer uflaks at den bakterien har funnet sted i urinblæra di. Bra at du oppdaget det, å da har du sikkert fått antibiota for det. Husk det er viktig å sjekke urinen etter endt antibiotika kur, slik at bakterien er borte. Så den ikke finner veien til nyren å kan gi nyrebekkenbetendelse.

Lykke til..Håper det var litt greit svar [;)]

Kathrine

hei. ville bare nevne at juice og tranebær er fint mot UVI .

Jeg har hatt urinveisinfeksjon, den kom og gikk før jeg endelig ringte en lege, og han sa at det er noe alle kvinner får i løpet av livet. Jeg fikk noe medisin og så forsvant det, har ikke hatt det siden da.

ORIGINAL: sollise

Hei!

Vet bare at urinveisinfeksjon er veldig vanlig å få
nar man er gravid... Kontakt lege for evt
medisin i mot det. Kanskje du bare kan gå på apoteket
også...

Takk for svar..
Har vært hos legen idag...fikk medisin..
Jeg måtte bare spørre siden jeg aldri har hatt UVI før...
Hvorfor skulle den så komme nå plutselig.
Fikk en type som var ufarlig ved eventuell graviditet..

Vet om at det er vanlig å få det ETTER graviditeter.. har du vert gravid før kansje?

ORIGINAL: Fiorelina

Vet om at det er vanlig å få det ETTER graviditeter.. har du vert gravid før kansje?

Har ikke vært gravid før...
Tenkte derfor det kunne være derfor jeg fikk det..
PGA graviditet. Siden jeg aldri har hatt UVI eller vært gravid før...
Hmmm...jeg bare lurer[;)]

Jeg lurer litt på om jeg har UVI... Hadde litt problemer med å tisse etter fødselen, men når jeg endelig fikk det til, så kjente jeg at d var vondt helt på slutten av tissinga.. Kan dette være UVI? Det rare er at jeg har ikke vondt lengre...tror jeg.. ikke så mye hvartfall. Er det viktig å få behandling for dette? Selv om det ble borte....? Mye rart man lurer på[:D]

Det kan være UVI du har hatt...
men har du ikke vondt lenger kan det da ikke være noe å bekymre seg for...
Du kan jo evt. Dra å levere en urinprøve så ser de om det er noe galt

Ja, får se hva jeg finner ut..skal kjenne godt etter neste gang jeg tisser[:)]

Trenger man alltid se at man har urinveisinfeksjon på urinprøva???
Har så mange symptomer på det, men vises ikke på prøvene...

Back
Topp