Urinveisinfeksjon

MaTe

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
Kjenner plutselig i dag at jeg har en grei urinveisinfeksjon som ulmer... Har hatt det før, så kjenner veldig lett igjen symptomene! Bør man komme seg til lege med en gang eller er det andre ting man kan kjøpe på apotek som fungerer bra?

Har legetime førstekommende fredag for blodprøver og diverse, så var typisk det ikke kunne ha ventet noen dager :angelic:
 
Hei, så kjedelig med uvi. Hvis du ikke har feber el. Nedsatt allmenntilstand kan du kanskje vente til i morgen. Så kan du levere urinprøveprøve til legekontoret å sette deg opp på ringetime. Er du usikker er det bare å ringe legevakten å høre hva de mener:love2
 
Hvis det ikke er veldig sterke symptomer ville jeg ventet til i morgen og kontaktet fastlege. I mellomtiden drikke mye vann. Men som nevnt over, en telefon til legevakten for å høre hvis du er usikker :) Masse god bedring! Uvi er noe skit..
 
Jeg har lært at det er viktig å ta kontakt med lege så snart man mistenker uvi som gravid, da gravide kan bli sykere av det enn vanlig og det kan gi fosterskader.
 
Jeg har lært at det er viktig å ta kontakt med lege så snart man mistenker uvi som gravid, da gravide kan bli sykere av det enn vanlig og det kan gi fosterskader.

Syns også jeg har lest eller hørt dette.. var derfor jeg ble litt obs nå når jeg kjente symptomer og ville høre her. Takk for svar!
 
Back
Topp