Urinveisinfeksjon?

Tindo

Forelsket i forumet
Novemberbarna 19
Mailykken 2025
Hei, er det noen som har hatt urinveisinfeksjon som gravid? Er symptomene i såfall annerledes enn til vanlig? Jeg mistenker det nå. Tisser ofte og har ubehag/smerter nederst i magen som føles litt ut som kynnere. Det svir ikke når jeg tisser men har følelsen av at jeg ikke får tømt blæren helt.
Var hos legen i dag og testet urinprøve, men de mente den var kontaminert, så de sa jeg skulle komme tilbake i morgen.

Hei, er det noen som har hatt urinveisinfeksjon som gravid? Er symptomene i såfall annerledes enn til vanlig? Jeg mistenker det nå. Tisser ofte og har ubehag/smerter nederst i magen som føles litt ut som kynnere. Det svir ikke når jeg tisser men har følelsen av at jeg ikke får tømt blæren helt.
Var hos legen i dag og testet urinprøve, men de mente den var kontaminert, så de sa jeg skulle komme tilbake i morgen.
Sniker jeg :)

Det er vanlig å få urinveisinfeksjon uten noen form for symptomer, noen eller annerledes symptomer enn vanlig, når man er gravid.
Jeg hadde det i over en måned første gang jeg var gravid, ble vel tre pencillinkurer før jeg ble kvitt det..

Jeg hadde det i første svangerskap, og merket ikke noe til det da. Men har hadd det flere ganger i ettertid, hvor det ikke har vært noen tvil liksom.

Jeg hadde UVI i svangerskapet, merket ikke noe som helst. Og vanligvis så merker jeg lunta umiddelbart. Så dra til legen i morgen og få testet deg!

Takk for svar, folkens. :) Mente at jeg hadde hørt noe sånt om UVI i svangerskapet, nemlig. Da blir de legen i morra.

Går det bra med deg?

Back
Topp