Urinveisinfeksjon

Lilleostepopp

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberlykke 2019
Jeg tror jeg har fått urinveisinfeksjon. Har hatt vondt i blæra i noen dager og legekontoret har sendt prøver til dyrkning og sånt siden jeg hadde vondt og stikninger. Men det er 3 dager siden og jeg fikk ingen svar fra de så regnet med det ikke var noe. Så tok jeg en sånn urinveisinfeksjon-test på badet nå og da var det visst fullt av leukocytter (bakterier?)i urinen. Nå er jeg bekymret for babyen siden jeg har googlet litt vel masse og funnet ut at det kan gå ut over den. Burde jeg ringe nå eller tror dere det kan vente til i morgen?
 
Jeg tror jeg har fått urinveisinfeksjon. Har hatt vondt i blæra i noen dager og legekontoret har sendt prøver til dyrkning og sånt siden jeg hadde vondt og stikninger. Men det er 3 dager siden og jeg fikk ingen svar fra de så regnet med det ikke var noe. Så tok jeg en sånn urinveisinfeksjon-test på badet nå og da var det visst fullt av leukocytter (bakterier?)i urinen. Nå er jeg bekymret for babyen siden jeg har googlet litt vel masse og funnet ut at det kan gå ut over den. Burde jeg ringe nå eller tror dere det kan vente til i morgen?
Tror kanskje dyrkingen tar lenger tid enn tre dager (?)
Jeg har også fått urinveisinfeksjon igjen nå. Og venter på svar fra dyrking.
 
Er dette med stikninger symptom på urinveisinfeksjon? Jeg tenkte det kommer av nedpress og når babyen sparker på urinblæra, må kanskje også ta en tur til fastlegen for å sjekke
 
Jeg ringer legekontoret i morgen tidlig og sjekker om de har fått svar på dyrkningsprøven..må være uvi, for nå gjør det skikkelig vondt å gå, tisse og når han sparker ifra mot blæra :(
 
Jeg ringer legekontoret i morgen tidlig og sjekker om de har fått svar på dyrkningsprøven..må være uvi, for nå gjør det skikkelig vondt å gå, tisse og når han sparker ifra mot blæra :(
Hadde svaret kommet? Jeg ringte også i dag, de bare lo av meg og sa at det ville ta minst en uke før svaret kom. Føler meg skikkelig dårlig :(
 
Hadde svaret kommet? Jeg ringte også i dag, de bare lo av meg og sa at det ville ta minst en uke før svaret kom. Føler meg skikkelig dårlig :(

Ja svaret kom i løpet av dagen i dag og det var ingenting på dyrkningen. Jeg ordnet meg akuttime idag men da jeg kom dit følte jeg meg litt latterlig da legen sannsynligvis mente jeg var hypokonder. Jeg tok en prøve da jeg var der og hadde leukocytter +1 men det var visst ikke nok for medisin så han sa bare gå hjem og slutt og tenk på det.. Gjør jo enda vondt men han mente det bare var livmoren som trykker på blæra. Føles jo ut som en kniv som stikker hver gang jeg skal gå noen meter og periodevis når jeg tisser men det er visst ikke nok...
 
Back
Topp