Urinveisinfeksjon

Mnatsr

Blir kjent med forumet
Nå er jeg sikker på at jeg har fått min andre uvi på under en mnd. Må dra til legen i morgen tidlig med urinprøve. Har tidligere fått lett uvi, men hadde ikke hatt på nesten ett år før jeg fikk igjen for under en mnd siden. Er det flere som har fått lettere uvi mens de er gravide?

Så kjedelig! Bare ikke behandle det med c-vitaminsjokk! Det skal visst funke, siden c-vitamin er en syre, men det skal visst være et gammelt kjerringråd for å starte en abort. Så jeg ville ikke risikert det, bare drikk appelsinjuice innenfor normale mengder og ellers mye vann for å få skylt ut av blæra. Pass på å tøm blæra helt når du tisser, og press aktivt, ikke bare la det renne. Prøv også å ikke vente for lenge med å gå på do.

Åh, det har jeg ikke hørt før. Har heldigvis hatt avsmak for appelsinjuice i det siste så har ikke inntatt de store mengdene. Takk for gode råd:) skal få legen til å sende prøven til dyrking i morgen, fryktelig kjedelig å ubehagelig å gå sånn iværtfall :(

Åh, det har jeg ikke hørt før. Har heldigvis hatt avsmak for appelsinjuice i det siste så har ikke inntatt de store mengdene. Takk for gode råd:) skal få legen til å sende prøven til dyrking i morgen, fryktelig kjedelig å ubehagelig å gå sånn iværtfall :(

Jeg har heller vært der at appelsinjuice er kjempegodt, jeg. :D har nok å gjøre med at jeg har ofte hatt en veldig stygg smak i munnen, så vann smaker dritt, rett og slett. Har blitt bedre nå, men appelsinjuice er godt. Drikker vanligvis kun vann :)

Jeg har aldri vært plaget med UVI før svangerskapet, men jeg har nettopp vært innlagt på sykehuset for nyrebekkenbetennelse og går fortsatt på antibiotika. Bra du skal til legen i morgen :) Men pass på å ta kontakt med legen igjen om du får vondt bak på ryggen og/eller feber, så slipper du kanskje at det går like langt som hos meg! Vi er jo mer utsatt for både UVI og nyrebekkenbetennelse i svangerskapet. Masse lykke til :)

Jeg har heller vært der at appelsinjuice er kjempegodt, jeg. :D har nok å gjøre med at jeg har ofte hatt en veldig stygg smak i munnen, så vann smaker dritt, rett og slett. Har blitt bedre nå, men appelsinjuice er godt. Drikker vanligvis kun vann :)
Her smaker ikke vann så godt heller, har gått mye i iste lime. Men har nå begynt med noen dråper sitron i vannet å det hjelper mye på smak :)

Jeg har aldri vært plaget med UVI før svangerskapet, men jeg har nettopp vært innlagt på sykehuset for nyrebekkenbetennelse og går fortsatt på antibiotika. Bra du skal til legen i morgen :) Men pass på å ta kontakt med legen igjen om du får vondt bak på ryggen og/eller feber, så slipper du kanskje at det går like langt som hos meg! Vi er jo mer utsatt for både UVI og nyrebekkenbetennelse i svangerskapet. Masse lykke til :)
Oisann, har hatt nyrebekkenbetennelse en gang før så vet at det ikke er godt så kan bare tenke meg hvor vondt du må ha hatt:( fikk en ukes kur nå i forhold til sist da jeg bare fikk 3 dager. Legen skulle sende prøven til dyrking å så fikk vi følge nøye opp framover. Hun sa det var veldig vanlig, Spesiellt de som hadd vært mye plaget før at det blusset opp under svangerskapet pga hormonforandringer å bakteriefloraen i skjeden. God bedring til deg, håper du ikke får tilbakefall :)

Back
Topp