Urinveisinfeksjon?

moccamint

Elsker forumet
Hei dere, er det noen som kan fortelle meg hvordan urinveisinfeksjon kjennes ut når man er gravid. Jeg har hatt smerter i korsryggen og ganske sterke mensaktige smerter nederst ved livmoren i hele natt og dag. I tillegg stikker det masse i skjeden hele tiden.

Hadde en del kynnere i natt, så håpet jo at noe kanskje var i ferd med å skje, men så kom jeg på at dette kanskje heller er symptomer på UVI.

Hei dere, er det noen som kan fortelle meg hvordan urinveisinfeksjon kjennes ut når man er gravid. Jeg har hatt smerter i korsryggen og ganske sterke mensaktige smerter nederst ved livmoren i hele natt og dag. I tillegg stikker det masse i skjeden hele tiden.

Hadde en del kynnere i natt, så håpet jo at noe kanskje var i ferd med å skje, men så kom jeg på at dette kanskje heller er symptomer på UVI.
Jeg har akkurat de samme tingene som deg, og har lurt litt på det samme. Men begynte å kjenne det et par tre dager etter forrige urinprøve, så har slått meg litt til ro med modning? Og at smertene nederst heller kommer av litt "åpning"av bekkenet!

Er du usikker så ta med en urinprøve på legekontoret :) Bedre å få det sjekka en gang for mye :) Jeg hadde det samme, men var ikke uvi :)

Takk for svar :) Skal til legen på fredag morgen, så jeg kan jo ta det opp med han da. Slår meg egentlig til ro med at det er modning :) Håper bare jeg slipper å gå sånn lenge, for det er skikkelig vondt.

Jeg dro til legevakta med andremann for akkurat samme symptomer. Var modning her, ingen uvi. Men vanskelig å si uten å sjekke, oppleves ganske likt

Jeg hadde slike symptomer i uke 33 og da hadde jeg tatt uprøve to dager før. Dro til legen og hadde fullt utslag på uvi... Lever en urinprøve så er du helt sikker :)

Jeg har hatt det på samme måte i flere uker nå, har vært til flere kontroller hvor urin har blitt testet uten funn av uvi. Så for min del er det bare modning :)

De selger jo forresten også tester på apoteket for urinveisinfeksjon hvis man ikke vil til legen. Har ingen erfaring med de, men regner med det er det samme.

Skal til legen på kontroll i morgen tidlig, men smertene er ikke like ille, så regner med det er modning ;)

Back
Topp