Urinveisinfeksjon..

Ronja

Blir kjent med forumet
Jeg mistenker at jeg har fått en urinveisinfeksjon.. Men det er vanskelig å vite, da jeg ofte har symptomfrie uvi og det hender at det ikke slår ut (må sendes til dyrking for å finne det ut). Det kan jo være farlig å gå m uvi tidlig gravid- fosterskader og økt fare for abort. Så nå er jeg sikker på at jeg mister denne gangen også... Skal kjøre innom legen m urinprøve i morgen. Er 5+2. Noen erfaringer m uvi tidlig i svangerskapet?

Ja, hadde det med første. Fikk antibiotika, og det gikk helt fint!

Føler med deg...! Fikk nylig påvist uvi, og er i uke 8..? Kjrmpebekymret. Krysser fingrene for deg også. ☺

Neida uvi som blir behandlet behøver ikke gå ille. Jeg fikk og tabletter og uvi'en forsvant. Det er jo veldig vanlig å få hyppigere uvi når man er gravid. :)

Ja, må vel bare krysse fingrene! Greia er jo at den ikke må gå ubehandlet. Greit å få forlangt antibiotika i morgen, nå går jo hele Norge i påskemodus :)

Vet du, jeg har hatt hyppige uvi i alle mine tre svangerskap og har gått en stund med det å før jeg har skjønt at det var det, vanskelig å kjenne hva det er for jeg har ikke vanlige symptomer og jeg har tre velskapte barn den dag i dag så jeg regner med at dette går tipp topp bra :-)

Back
Topp