Urinveisinfeksjon

Og med tanke på at magene våre alt er litt i ulage om dagen vil jeg anbefale biola eller yoghurt :)

Jeg har tidligere vært mye plaget med det. Fått en forebyggende medisin som heter hiprex, og har gått fra ca 7 antibiotika kurer i året til ca 1. Jeg skal fortsette med denne under graviditeten.
Fikk du den av legen din? Jeg har også hatt rundt 7-8 antibiotika kurer i året, men Aldri fått anbefalt noe som kan forebygge. Skal høre om det er noe jeg kanskje kan starte med.

Fikk du den av legen din? Jeg har også hatt rundt 7-8 antibiotika kurer i året, men Aldri fått anbefalt noe som kan forebygge. Skal høre om det er noe jeg kanskje kan starte med.
Ja, fikk anbefalt det av en vikarlege. Mest gamle damer på sykehjem som får den, men har hjulpet meg masse!

Anbefaler å spørre etter Hiprex dersom du er mye plaget! Jeg hadde uvi 1 gang i mnd eller mer i nesten 2 år, og til slutt virket ikke antibiotika. Så fikk jeg ny lege og der fikk jeg Hiprex. Det er 1 år siden jeg begynte på den og har enda ikke hatt uvi en eneste gang :-)

Back
Topp