Urinveisinfeksjon

CS85

Betatt av forumet
Himmelbarn
Flere som har fått det i tillegg til å være gravid?
Måtte forhøre meg om at det var greit å bruke antibiotika når man var gravid :p vet at mange leger er strenge på medisiner under svangerskapet, men fikk betryggende ord fra legen :)

Veldig vanlig å få uvi når man er gravid. Er noen antibiotika man ikke skal ta første trimester, men dette har legene kontroll på ja :)

Joda man kan fint da antibiotika i første trimester. Det kommer fra ei som hadde uvi og nyrebekkenbetennelse i uke 6 og 7 forrige svangerskap. Men det er kun en type som er trygg. Jeg fikk selexid først tablettform så ble jeg lagt inn pga nyrebekkenbetennelse hvor jeg da fikk intravenøst. Og deretter tabletter . Gikk 13 dager i strekk på dette og jeg har en frisk og sterk gutt. Så ikke Vær redd. Du får hjelp hvis du trenger det:) ubehandlet uvi er ikke bra hvertfall :)

Joda man kan fint da antibiotika i første trimester. Det kommer fra ei som hadde uvi og nyrebekkenbetennelse i uke 6 og 7 forrige svangerskap. Men det er kun en type som er trygg. Jeg fikk selexid først tablettform så ble jeg lagt inn pga nyrebekkenbetennelse hvor jeg da fikk intravenøst. Og deretter tabletter . Gikk 13 dager i strekk på dette og jeg har en frisk og sterk gutt. Så ikke Vær redd. Du får hjelp hvis du trenger det:) ubehandlet uvi er ikke bra hvertfall :)

Fikk no som er det samme som selexid, bare billigere :p men står det kan brukes under graviditet :) første gangen jeg har satt meg ned å lest bruksanvisning :p

God bedring, gjør en viktig ting jeg ikke gjorde som var grunnen til at jeg ikke ble bra. Spre doseringen så godt utover døgnet. :)

Back
Topp