Urinveisinfeksjon!

Nettiz

Andre møte med forumet
Noen som har hatt urinveisinfeksjon når de har vært gravid?? Jeg har smerter i magen og snakka med jordmor på føden som mente jeg kanskje kunne ha det. Skal derfor til legen i morra for å ta test.. Jordmora sa at symptomene kunne være litt ennerledes når man var gravid.. Så lurer på om noen andre har hatt det og hvordan det evt kjentes ut..

Jeg hadde det en gang sist, merket ingenting selv men de så det på prøven så jeg fikk medisiner og vips var det vekk :) 

Jeg er generelt veldig plaget med urinveisinfeksjon, og har ikke vondt i magen da. Det starter med at du får vondt i underlivet når du tisser, og så etterhvert så gjør det bare vondt hele tiden. Har hørt at når en er gravid så kan en gå med UVI uten å oppdage det. får liksom ikke vondt på samme måten.

ja jeg har hatt uiv i begge mine svangerskap, og det kjennes ut som jeg har vondt i magen, nederst i livmora.. jeg kjenner ikke noe når jeg tisser, men det kan svi litt og jeg har vondt i hodet og er mye sliten. til meg fører de også til kynnere og åpning så jeg er veldig obs på uiv.. har nå fått positiv på gbs, men antibiotika tok den for denne gangen..

Back
Topp