Urinveisinfeksjon!

Snartmamma1

Blir kjent med forumet
Flere som sliter med "kronisk" uvi? Er så lei! :/

Har vore plaga med det i mange år nå.. Har noen "gode" perioder der eg ikkje har det på lenge! Men har allerede hatt ein uvi siden eg blei gravid, og fleire blir det vel reknar eg med! Hadde det og i forrige svangerskap.. Men no gjer eg ikkje so mykje for å forebygge heller da! Finst sikkert mange helsekostprodukter og lignende eg kunne tatt, men det blir jo aldri til at eg kjøper..

Ja...jeg har hatt mye urinveisinfeksjon..har hatt en kur iløpet av graviditeten..og må nok på en til nå! Kjenner jeg har en del vondt...men jeg synes det kjennes annerledes ut enn når jeg ikke er gravid :-S Nå føler jeg mer at jeg har vondt i underlivet...gjør vondt når jeg bøyer meg...og må jo også da typisk på do hele tiden...

Gledet meg veldig til å bli ferdig med å gå på do på natten som er et vanlig symptom i starten av et svangerskap...men i uke 16 går jeg fremdeles på do ca.3 ganger om natta...så ja det er vel sikkert urinveisinfeksjonen på gang igjen....

Har alltid vert plaget med dette.

Kan anbefale å drikke tranebærjuice, te el ta tranebærkapsler.

Har noen tranebærkapsler liggende faktisk...er bare kjempe dårlig på å ta de...men skal bli flinkere nå :) føler liksom jeg må disse dager...fikk også enda en ny antibiotika kur idag...håper det varer litt mere enn et  par uker til neste gang...men det spørs vel...søsteren min har hatt urinveisinfeksjon hele tiden under alle de tre svangerskapene hun har hatt...

Ja tranebær har jeg prøvd, også er det lurt med appelsinjuice eller sånne syrlige ting.. lei av og få uvi bare jeg ser på gradestokken! Huff. 
Har lest at det er skadelig for fosteret og gå med det for lenge? Jeg har det jo hele tiden.. så sliter litt om det er sant!

Back
Topp