urinveisinfeksjon??

Hanne84

Forelsket i forumet
Hei..våkna i mårrest med skikkelige mensensmerter..
Å skikkelig vondt i ryggen..gikk på skola å måtte
bare gå hjem etter to timer..Da hadde jeg så ufattelig vondt..
Ringte da til legen å dro dit med en urinprøve som var veldig mørk..
Er det noen som har hatt dette selv..er det normalt å ha så vondt
når man bare har urinveisinfeksjon?
Takk på forhand.
-Hanne-
 
Kan dessverre ikke gi deg no godt svar, har aldri hatt uvi.... Men vil bare ønske deg god bedring, håper det går over snart!!
 
takk takk[:)]
 
det at urinen er mørk, er ikke det bare fordi man har drukket litt lite væske da???men det er ganske smertefullt å ha blærekatarr/ urinveisinfeksjon....spesielt når man tisser selvfølgelig...man presser ut noen dråper å så er man enda mer tissatrengt etterpå og det presser skikkelig....murringen kan jo komme av graviditeten, det har jeg oxo innimellom!
 
Aldri hatt noe vondt når jeg har hatt UV og visste det ikke selv engang...Vanlig under graviditeten og flere har det flere ganger under svangerskapet.
 
Har kronisk urinveisinfekjson, så jeg er selvlært ekspert [:)]
Har hatt det i fire år, og det er grusomt vondt, så jeg føler med deg!

Vet at dette kanskje høres ut som "kjærringråd" men til mer du drikker og til varmere du er på beina til mindre vondt gjør det. Penicillinen som man gjerne får (selexid) er jeg blitt immun mot, så når jeg har urinveisinfeksjon så drikker jeg til jeg blir kvalm + litt til og tar varme bad og holder meg varm på beina. Det må du prøve [:)]
 
Drikk mye vann og tranebærjuice!
 
tusen tusen takk alle sammen.[:)][:)]
vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten dere iblandt[:)]
 
slettet
 
UVI har jeg også hatt mange ganger. Det er grusomt vondt [:'(] .
Hadde det så ofte en periode at jeg følte jeg ikke ble helt bra før jeg fikk det på nytt igjen. Gikk til homeopat til slutt og fikk et preparat som het Silicea, og etter noen måneder med Silicea i ulike doser var jeg helt bra i mange år. Gjett om det var godt!!

Fikk det tilbake en høst jeg var ute i møkkavær, surt og kaldt, og måte selvfølgelig sette meg på en kald stein... Da var det igang igjen.. prøvde ulike antibiotika, men fikk aldri beskjed om å ta probiotika mens jeg tok antibiotika (hvilket legen har plikt til å varsle om egentlig). Så til dere som har UVI: TA PROBIOTIKA (f.eks. Symbioflor). I tillegg til at det tilfører tarmen snille bakterier (som antibiotika dreper under hestekurene sine), er det med på å forebygge nye UVI. Les bruksanvisninga bakpå probiotikan: du skal ta 2-3 tabletter ca.5 timer etter å ha inntatt antibiotika for at det skal virke.
Tranebær er også kjekt å ta under uvi, pga surheten. Fungerer også som forebyggende, men den tilfører ikke tarmen de viktige snille bakteriene.
Uten probiotika kan man få problemer med magen/tarmen, og uønsket bakterievekst av den "slemme" sorten får grobunn.. [:'(] .
 
Back
Topp