LSførstegangs
Glad i forumet
Kan man ha urinveisinfeksjon uten å ha vondt? Jeg må tisse hele tiden. Når jeg kommer ut av do så føles det som jeg må tisse på nytt.. Er det normalt? Er i uke 17..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde ui hele svangerskapet uten å merke noe. Det eneste som bekreftet det var urinprøvene jeg leverte...Kan man ha urinveisinfeksjon uten å ha vondt? Jeg må tisse hele tiden. Når jeg kommer ut av do så føles det som jeg må tisse på nytt.. Er det normalt? Er i uke 17..
Åå. Hvordan mistenkte du at du hadde det da?Jeg hadde ui hele svangerskapet uten å merke noe. Det eneste som bekreftet det var urinprøvene jeg leverte...
Sjekket de det uten at du hadde mistanke?Hadde ingen svie eller vondter når jeg fikk påvist UVI. Bare den følelsen av å måtte tisse hele tiden selv om jeg nettopp var. Leverte en prøve på legekontoret da jeg bare hadde en følelse på det i kroppen, og den slo ut. Det var rundt uke 20-22 tror jeg.
Lurt å bare levere en prøve, så vet du![]()
Sjekket de det uten at du hadde mistanke?
Jeg mistenkte det ikke. Fikk bare beskjed om at jeg hadde det! Merket ingenting...Åå. Hvordan mistenkte du at du hadde det da?