Urinveisinfeksjon og svømming?

cakka

Glad i forumet
Hei, var hos legen i går og fikk svar på prøver at jeg ser ut til å få urinveisinfeksjon. Har ikke merket noe til det enda heldigvis, men må drikke en hel haug!
Har også lest litt på nett, men finner ingenting som sier noe om svømming.
Skal på svømmetrening på treningssenteret egentlig, men vil jo ikke det om det kan øke sjansen for at det bryter ut? Ser jo for meg at det kanskje er mer bakterier i slike basseng..
Noen som vet?
 
Går nok fint. Om du er plaget med mye UVI så leste jeg et svar fra jordmor om at det ikke var farlig å bade, men at det kunne trigge slik at det var lettere å få nye UVI-er. Pga at det er kaldt og temp.forskjeller. Men altså bakteriene svømmer vel ikke akkurat inn i urinrøret!
 
Jeg har vært mye plaget med Urinveisinfeksjon, og fikk ett råd av legen om å ikke bade. Men om man skulle bade, var det veldig viktig og dusje seg godt nedentil etter badingen. og ikke bruk såpe av noe slag. [:)]
 
Okay, takk for svar, ble til at vi utsatte det noen dager for sikkerhetsskyld :)
Har ikke hatt det før, og foreløpig ser det ut til at jeg kanskje får "drukket det ut". Krysser fingrer for det ihvertfall [;)]
Skal levere ny prøve i morra , så håper det ser bedre ut da!
 
Back
Topp