.

Jeg hadde urinveisinfeksjon i svangerskapet uten feber og andre symptomer i det hele tatt... Usikker på baby
 
Jeg vet iallefall at jeg får litt blod når jeg har urinveisinfeksjon så hvis det er en dråpe blod i bleien så kan der jo være forklaring. Men er i grunn usikker.
 
Lukt alene er som regel ikke tegn på urinveisinfeksjon hos baby :)
 
Lukt kan faktisk komme fra bleia. Her har jeg lurt litt selv, vært veldig lukt fra bleiene til tider. Byttet merke så ble det borte.
 
28516441240af8c4a38394292e22e285

:)

Håper hun ikke har uvi :)
 
Guttungen har hat uvi 2 ganger. Og har gått lenge med det uten noe symptomer. Og plutslig fått vondt og bare skriker. Begge gangene endte med sykehus og måtte bli tømt.
 
Min hadde uvi når han var 8 uker. Han hadde feber og høy crp. Men desverre så var ikke crp høy før dagen etter symptomer. Men sykehuset tok meg seriøst og vi ble lagt inn selv uten indikasjon på at noe var galt. Han var slapp og sov mye, sint og mistet matlysten. Ble satt på antibiotika før de fant ut at det var uvi pga høy crp. Men skjønner deg med de posene. Burde vært egen til gutter og jenter. De som blir solgt og brukes er jo mye lettere å få på gutter.
 
Back
Topp