urinveisinfekjon

linnjune

Glad i forumet
bah lurer på om jeg har fått urinveisinfekjon.....[:'(] eller bynnende.....[>:] har litt symptomer på det....

Uff. [&:] Kom deg til lege!

huff må vel det i morgen.... er vel ikke farlig å gå med infekjon til i morgen vel????

Ja kom deg til legen før det sprer seg videre oppover i systemet. Jeg ante ikke at jeg hadde en UVI før jeg lå langflat med smerter - da hadde UVIen spredd seg til nyrebekkenet [:'(]

Hva er symptomer på det da?
Har aldri hatt det jeg.....men de siste dagene har det svidd litt når jeg har tissa...[&:]

ORIGINAL: Frustrert Frue

Har aldri hatt det jeg.....men de siste dagene har det svidd litt når jeg har tissa...[&:]

svie når jeg tisser, hyppige toalettbesøk å lite som kommer ut.... ja skal ringe i morgen å få det skjekket....

ORIGINAL: linnjune

ORIGINAL: Frustrert Frue

svie når jeg tisser, hyppige toalettbesøk å lite som kommer ut.... ja skal ringe i morgen å få det skjekket....

Da er det ikke det jeg har.....svir litt av og til.
Men går ikke hyppig på do og ikke lite som kommer ut hehe[;)]
Lykke til i morgen da....

takk for det[:)]

Uff sleit veldig med det selv før jeg [:'(] Men tranebær er fantastisk mot det, for eksempel tranebær juice[;)]

har ikke prøvd den jusen... men sitter å drikker apelsinjus å nå har jeg halsbrann å er en smule kvalm.... hehe...

Bare det ikke er farlig for spira å vente til i morgen... har litt smerter over blæra innimellom....[8|]

Jeg er veldig plaget med UVI. Har det mange ganger i året. Når jeg kjenner at det er på veg drikker jeg masse vann og grapefruktjuice. Noen ganger tranebærjuice også. Da går det som oftest bort av seg selv. Jeg har UVI selvtester liggende hjemme så slipper jeg å gå til legen hvis det ikke er noe :)
 Lever inn en urinprøve hos fastlegen din så får du kur hvis de finner noe. Må være ekstra på vakt ved graviditet!!

Lykke til!

takk for svar[:)] noen som vet hvor mye paracet man kan ta når man er gravid????

ORIGINAL: linnjune

takk for svar[:)] noen som vet hvor mye paracet man kan ta når man er gravid????

Man kan ta det man vanligvis kan ta. Det som står på pakka. Det sa apoteket til meg i dag.

åh...tusen takk for svar...

ORIGINAL: Luelle

Ja kom deg til legen før det sprer seg videre oppover i systemet. Jeg ante ikke at jeg hadde en UVI før jeg lå langflat med smerter - da hadde UVIen spredd seg til nyrebekkenet [:'(]

samme her, og det er fryktelig vondt [&:][:'(]

av en eller annen merkelig grunn så er den borte i dag.....[8|] hurra for det[:D]

Så bra det er borte!! [:D]

jaa [:D]

Back
Topp