urinveis infeksjon..

Mona=)

Glad i forumet
ja.. det har jeg vært plaget med før svangerskapet, å nå var den her igjen. fillern...
kjenne jeg gruer meg til å gå til legen på mandag å få sjekka det ordentlig, men må man så må man, det var ikke så sterkt akkurat idag så jordmor, men hvis det blir verre så kan de hissige bakteriene få vannet til å gå, å det vil jeg jo ikke, synes hun kan være inni der litt til..!
krysser fingrene for at det ikke er noe fare og at jeg slipper antibiotika.. vil ikke ta medisiner :/

har dere hatt det i løpet av svangerskapet? hvilke symptomer hadde dere?
merker jeg har akksom en knytte neve nedi magen av og til..irriterende..

Hadde det i uke 6, gikk på Apocillin hestekur deluxe. 4g dagen i tre dager og litt mindre de siste fire dagene.

Har forsåvidt symptomer på det nå og, men de kommer og går noe sykt, og er andre ting som er blandet inn, som jeg har nevnt i en annen tråd jeg opprettet fordi jeg følte meg litt stakkarslig og ynkelig en liten stund.

I uke 6 var det intense smerter og tissing av blod, mens nå er det semikonstant brennende følelse i urinveiene, sentrerte smerter i ryggen rundt nyreregionen (men også i nærheten av isjas og lumbago, lumbago er jeg diagnosert med, men det har aldri vært SÅNN! Ja, jeg er en gammel mann ^^)

Satt meg i dusjen i tidligere idag med vaaaaaarmt vann rennende nedover magen og... tissen ;p tok på meg ullsokker, leggvarmere, boxer og begynte å drikke grønn te med tranebær og vann om hverandre, tok en tur UT av alle ting, og nå er det plutselig bare ryggen som gjør litt vondt. Jeg ser det an til imorgen, så får vi se om jeg må ringe rundt til legefrakker.

Jeg hadde det for noen uker siden, oppdaget det pga urinprøven, hadde ingen symptomer. Måtte ta antibiotika i en uke.

Uff, høres ikke godt ut for noen av dere. Jeg har aldri hatt det. Eller, hadde blærekattarr som lita, men ikke i senere alder. Men jeg har inntrykk av at det er mange gravide som er plaget med det. Synes det står innlegg om det rett som det er. Jeg passer på å sitte på sitteunderlag når vi er ute på jobben (bhg), for ikke å risikere noe.

er skikkelig plagsomt, er urolig som bare det..:s

men det går nok så fint så!:)

Jeg hadde det for noen uker siden. Mitt første symptom var ryggsmerter. Hadde vondt i ryggen et døgn før jeg begynte å tisse konstant. Hadde ingen svie. Jeg måtte på en 10-dagers kur med penomax (penicillin du kan ta som gravid).

Jeg hadde det 4-5 ganger forrige sv.skap, fikk antibiotika hver gang. Merket ikke noe særlig før jeg fikk sterke magesmerter og ble kvalm. Hadde ikke svie eller måtte hyppig på do. Uvi kan jo sette igang fødsel, så man bør ikke gå ubehandlet i svangerskapet.

Back
Topp