Urinveis infeksjon

Hyppig vannlating.. svie...

Svir noe så inni satan..

hmmm da tror jeg ikke det er det...
Det her er akkurat som noen slår meg hardt i magen flere ganger speiselt når jeg er på do å tisser for x[&:]...
Er spesielt vondt om jeg har gått tur å sånn...

Hyppig vannlatning, ubehag når du tisser

Det kan gi forskjellige symptomer. Trenger ikke alltid gi svie, jeg merker ikke noe tildet bortsett fra hyppig vannlating.

Jeg får ikke svie når jeg har uvi men smerter som du beskriver, press/trykk i magen..gjerne smerter bak i ryggen i nyre område og noen ganger kjennes det ut som om jeg holder på å tisse på meg mens jeg tisser og rett etter[:-] holder på å tisse på meg men kommer 3 dråper for jeg allerede har tissa 100ganger[8D]

Kontakt legen din i morgen for å få det undersøkt. Du må sikkert levere en urinprøve, og så stikker han en sånn stix i den for å se om du får utslag. Det kan være farlig å gå med en ubehandlet UVI (kan i verste fall føre til nyrebekkenbetennelse og blodforgiftning), så det er viktig at legen får sjekke opp i det.

Om det ikke er UVI, så får du i hvert fall snakket med legen om det slik at du finner ut av hva det kan være. Høres ikke noe godt ut å gå rundt sånn[:-]

Back
Topp