Urinprøver på kontroll

Marihøna1986

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3

Legen min har aldri bedt om dette på de to kontrollene jeg har vært på, og nå er neste kontroll ordinær ul på sykehuset, så da blir det jo ikke...

Blodtrykket har blitt sjekket hver gang. Og har sett den lille på tidlig ultralyd :-)

Hvor viktig er disse urinprøvene tidlig i svangerskapet?

Dem sjekke bla  sukker i urinen for å  sjekke at du ikke  får svangerskapsdiabetes 

Det er knall viktig at dem tar urinprøve av deg hver gang  du er på kontroll til jordmor og lege . ta deg en tur  med en prøve til legekontoret du og få sjekka urinen din ,trenger ikke time til det bare forklar dem at det har ikke blitt gjort  på de siste to kontrollene og  du  kan gjerne spørre dem  hvorfor ,syns det er sløvt av legen din å  ikke   ha  sjekka urinen   din 

Ja dette er veldig viktig! Mange problemer en ikke merker selv vises på urinen! Den skal sjekkes ved hver kontroll hos lege eller jordmor! 

Veldigviktig. Proteiner, blod, sukker... Mye man kan se på urinprøven.

så dårlig av legen min da :-( har lissom gått ut fra at han vet hva han driver med....
Skal ringe de i morgen!

Samme med min lege, og jeg glemte helt å spørre da jeg var der. Veldig dårlig! Får bare gå og levere en prøve da, er jo viktig å få sjekket..

Det er veldig viktig! De sjekker bl.a. om du har eggehvite i urinen, altså, om du har svangerskapsforgiftning. Ville tatt en tur for å sjekke urinen :)

Back
Topp