Urinprøvepose på jenter

*Musti*

Forumet er livet
Ska inn på sykehuset med lillemor i mårra og ska ha med urinprøve.. Ska æ sette posen på ho og la ho ha den på hele natta eller? E litt usikker...[&:]

nja vet ikke jeg hadde villet at hun skulle sovet med den,men vist dere skal tidlig må du jo nesten det.vist ikke ville jeg heller satt den på i morgen.

Mest sannsynlig blir den da for full og detter av. Ta den heller på med en gang hun våkner i morgen tidlig.

ORIGINAL: løve78

Mest sannsynlig blir den da for full og detter av. Ta den heller på med en gang hun våkner i morgen tidlig.

Ja,va det æ oxo tenkte.. Har ikkje time før 12:30,så kan jo ta det før vi drar.. Men tenkte jo oxo sia det lixom ska være mårraurin..helst da..

ORIGINAL: IshavsPia

ORIGINAL: løve78

Ja,va det æ oxo tenkte.. Har ikkje time før 12:30,så kan jo ta det før vi drar.. Men tenkte jo oxo sia det lixom ska være mårraurin..helst da..

Har gjort det mange ganger på Aurora..legene har sagt at det er helt greit på bleiebarn å gjøre det på den måten...evt så må du stå opp i natt og ta den av. Limet på posen gjør at hun lett blir sår, og blir den for full detter den jo av så....

Har fått beskjed på apoteket at den ikke skal være på over natta.

Takk jenter! Trur nok æ sette den på i mårra tidlig,da [:)]

Ta den på i morgen tidlig du! [;)]

ORIGINAL: IshavsPia

Ska inn på sykehuset med lillemor i mårra og ska ha med urinprøve.. Ska æ sette posen på ho og la ho ha den på hele natta eller? E litt usikker...[&:]

hadde sat den på også sjekket når jeg skulle lagt meg om det hadde kommet noe, også hadde jeg tatt den av da

Har gjort dette MANGE ganger nå med min jente, har hat uvi en gang og da tok de tester mange ganger til dagen.

Men ikke la hun lige med posen om natta limen er så sterk at hun blir sår da, du skal se ofte om hun har tisset å så ta av posen med en gang. Det er morgen urinen som er best så hadde tatt den på når hun våkner i morgen tidligt!!!

Back
Topp