Hvor får jeg tak i det billigst mulig? Ikke eBay/wish..
Er på kontroll annahver uke så det går endel...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det har jeg aldri opplevd. Skal sjekke fantasietFår du ikke nytt når du leverer fra deg urinprøven? Sjekk farmasiet.no, mulig de har billigere enn fysiske apotek.
Tenkte å slippe det men mulig jeg bare gjør det.. er bare i uke 19 så det er mange glass igjenTa med deg hjem og vask det du har? Kok vann og skyll det med. Jeg brukte bare ett glass til alle kontrollene mine.
Tenkte å slippe det men mulig jeg bare gjør det.. er bare i uke 19 så det er mange glass igjen![]()
Nei det har jeg aldri opplevd. Skal sjekke fantasiet![]()
3 svangerskap og har aldrig fått urin glass gratis . Kjøpt de på legekontor til 10krSå rart. I begge mine svangerskap har jeg fått beskjed om at vi får nye glass gratis når vi leverer inn prøve fordi svangerskapsomsorgen er gratis. Så det hadde jeg spurt om
Får nye både hos fastlege og jordmor.
Min jm er veldig på at vi skal ta med glasset hjem å bruke oppigjenfor å spare miljøet.
aldri opplevd 
Eg endte opp med å bare kaste det når eg kom hjem, var så usikker på hvordan hun mente eg skulle vaske det.Whataldri opplevd
![]()
men er jo egentlig en bra ting da. Blir jo bare brukt 1 gang, så kasta. Waist of plasiticEg endte opp med å bare kaste det når eg kom hjem, var så usikker på hvordan hun mente eg skulle vaske det.men er jo egentlig en bra ting da. Blir jo bare brukt 1 gang, så kasta. Waist of plasitic
Tenker at er det noe jeg ikke har tenkt å være miljøvennlig på så er det sånne ting. Er en kort periode i livet og akkurat nye og sterile urinprøveglass spanderer jeg på meg 
Hun tilbød meg det en gang men jeg takket pent nei..Min jm er veldig på at vi skal ta med glasset hjem å bruke oppigjenfor å spare miljøet.
Joda, men altså..Tenker at er det noe jeg ikke har tenkt å være miljøvennlig på så er det sånne ting. Er en kort periode i livet og akkurat nye og sterile urinprøveglass spanderer jeg på meg
![]()
3 svangerskap og har aldrig fått urin glass gratis . Kjøpt de på legekontor til 10kr
Glassene er jo ikke sterile akkuratmed mindre du koker de før du bruker dem
![]()
20 uker igjen blir til 10 kontroller? Jeg betalte 24 for ett glass på apoteket, så 240 er vel ikke all verden heldigvis