SnuppaogLillebror
Forumet er livet
Hadde dere med der urinprøve på første kontroll? 11+0 i dag når jeg skal, trenger jeg å ha med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker ikke boks jeg heller. Hehe et urin glass fra apoteket er bedre [emoji23]Det kommer aldri til å skje at jeg har en boks med tiss med meg i vesken, så heldigvis har alle leger og jordmødre alltid godtatt at jeg tar den når jeg er der
Hahaha jaja samme det da Vil uansett ikke ha det med meg, jeg kjenner at ocd'n min får litt panikk av tankenBruker ikke boks jeg heller. Hehe et urin glass fra apoteket er bedre [emoji23]
Det kommer aldri til å skje at jeg har en boks med tiss med meg i vesken, så heldigvis har alle leger og jordmødre alltid godtatt at jeg tar den når jeg er der
Hahaha jaja samme det da Vil uansett ikke ha det med meg, jeg kjenner at ocd'n min får litt panikk av tanken
Hvis jeg har time tidlig har jeg ingen problemer med å holde meg, men i forrige svangerskap så hadde jeg bare sene timer, og jordmora klagde aldri på at det ikke var morgenurin.Samme tenkte jeg og. Men hva gjør du med morgen urin da i med at du er hjemme tidlig når du våkner ?
Hvis jeg har time tidlig har jeg ingen problemer med å holde meg, men i forrige svangerskap så hadde jeg bare sene timer, og jordmora klagde aldri på at det ikke var morgenurin.
Da får de jo aldri sjekka om du har ketoner i morgenurinen. Jeg sette bare prøven i bilen til jeg skal på timen jeg. Så slipper jeg å ha den i veska på jobb
Hva viser de da? Ja men man skulle jo tro at legen og jordmoren hadde kommentert det hvis det var et problem daDa får de jo aldri sjekka om du har ketoner i morgenurinen. Jeg sette bare prøven i bilen til jeg skal på timen jeg. Så slipper jeg å ha den i veska på jobb
Hva viser de da? Ja men man skulle jo tro at legen og jordmoren hadde kommentert det hvis det var et problem da
Jaja ketose, det kan man få f.eks når man har hyperemesis? Hm det har jeg jo så det burde kanskje vært sjekket, men pyttsann Hargått ned 7 kg på en måned, vet jo at det ikke er bra, men gjør det jo ikke akkurat med vilje. Ja det vistes sikkert på andre urinprøver også. Jeg går ikke så ofte på do faktisk, så man skulle jo tro at de forkjellige stoffene får bygd seg opp iløpet av dagen ogsåSkulle tro det ja Min jordmor sjekker det. Det er visst ikke anbefalt å være i ketose når man er gravid fordi det er et tegn på at man tærer på reservene. Men samtidig så kan det ikke være så nøye hvis det bare vises på morgenurinen tenker jeg? Jeg hadde litt ketoner sist men følte jeg spiste mer enn nok.
Jaja ketose, det kan man få f.eks når man har hyperemesis? Hm det har jeg jo så det burde kanskje vært sjekket, men pyttsann Hargått ned 7 kg på en måned, vet jo at det ikke er bra, men gjør det jo ikke akkurat med vilje. Ja det vistes sikkert på andre urinprøver også. Jeg går ikke så ofte på do faktisk, så man skulle jo tro at de forkjellige stoffene får bygd seg opp iløpet av dagen også