Urinprøve

Jeg slet med dette selv da jeg gikk gravid :-P Men satt koppen helt opptil, da var det litt lettere. Fant ut at jeg holdt den for langt unna.

Slet ikke i starten..men sliter med det nå. Det renner liksom på huden i plassen for rett ned i do. Og urinen skal jo ikke være i huden sånn optimalt sett :o Så her er det like spennende hver gang om jeg får noen dråper oppi ;)

Har en større kopp som jeg heller over i et lite uringlass etterpå :-)

Hehe ja! Jeg må tisse i et gammelt desilitermål :p Så heller jeg oppi i urinprøveglasset :D

Jeg tisser i et pappkrus først, også heller det over på et uringlass :)

Jeg må rett og slett stå i dusjen når jeg tar prøva ellers går det alle veier! Alt blir jo ekstra vanskelig med magen i veien også..

synes det er utrolig vanskelig, klarer å treffe men treffer også andre steder... må alltid en grundig håndvask til etterpå. Men men. sånn er det når man ikke ser noe. Snart er vi i mål! ;):):)

Jeg tisser i et pappkrus først, også heller det over på et uringlass :)
Det gjorde jeg også sist :D Disse uringlassene jeg kjøper på legesenteret er vell bare en cm i diameter, er bare flaks når jeg treffer og blir mye gris uten engangskoppen :)

Hehe...å treffe glasset fra apoteket kan en bare glemme!!:p bruker noe større og heller over, men er like før jeg bruker trakt:p

Haha, de fra apoteket kan jeg bare glemme å treffe nå. Tisser i pappkrus og heller over. Eneste som fungerer uten å tisse absolutt overalt :p

Det gjorde jeg også sist :D Disse uringlassene jeg kjøper på legesenteret er vell bare en cm i diameter, er bare flaks når jeg treffer og blir mye gris uten engangskoppen :)
Takk og lov at det finnes måter å gjøre det på. Jeg har ikke lyst til å tisse på hendene min :P

Back
Topp