Urinprøve

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Hva har dere uringlaset i når dere drar til jordmor? :)
Jeg bruker aldri veske, så her blir det bare en liten pose. Men det ser så teit ut føler jeg:p

termin 21.07.2013

Inne pose i veska, ht alltid veske;h

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Jeg holder den i hånden... Alle som er der må jo ta med, så det er jo ganske normalt. Nå går jeg bare fra bilen da. Om du går hjemmefra er det vel helt greit med en pose om du ikke bruker veske. Trenger kanskje ikke bruke en stor remapose :p

Venter ei lita frøken 8. Juli :-)

Bare i en liten pose då eg aldri bruker veske heller :P

Samme her :) Jeg har kjøpt slike glsss på apoteket som er til og ha urinprøve i også putter jeg den i en liten brød pose som jeg har i veska. Passer på at den står rett nedi der da, for sikkerhets skyld :)

♡Termin 15 juli♡

Hva har dere uringlaset i når dere drar til jordmor? :)
Jeg bruker aldri veske, så her blir det bare en liten pose. Men det ser så teit ut føler jeg:p

termin 21.07.2013
Det er jo mulig å ha en liten apotekpose f.eks. Eller annen pose som ikke er gjennomsiktig så ingen ser hva du har oppi ;)
Jeg har selv alltid veske med meg.

❤Termin 10 juli❤

Pakker litt aluminiumsfolie rundt jeg :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Jeg bruker som regel veske, så da putter jeg glasset i en brødpose oppi den. Hadde jeg skulle droppet vesken en dag hadde det nok blitt jakkelomma, men når jeg skal på kontroll må jeg uansett ha med helsekortet, så da foretrekker jeg vesken.

Bruker ikke så mye veske til hverdags, men når jeg skal på kontroll må jeg ha veske for å ha urinprøven i. Har ikke lyst å briefe med den til folkene jeg eventuelt møter på på vei inn til familiesenteret/legekontoret :P

Prøven ligger jeg alltid i en liten pose og enten i vesken eller i jakkelommen. No sist hadde det faktisk vært litt lekk, så veldig glad den lå i pose.

Back
Topp