Urinprøve

kikka88

Flørter med forumet
Unnskyld meg med dumt spørsmål. Men skal til jordmor i morra og da levere urinprøve.

Spørsmålet er da, hva skal jeg ha den i? Jeg har ikke sånn glass, og skal jo dit i morra så får ikke hentet sånn glass heller. Noen gode forslag?[:)]

etter jeg ble gravid,så kjøpte jeg en del av de..skal på kontroll hver mnd og skal levere urin hver gang. men har du ikke ett syltetøyglass eller noe lignende??

Jeg bruker babymat glass[8D]

Men husk å kok det! ekke bra nok at det er vanslig vaska... må kokes! jeg bare tar et syltetøygladd eller noe... eller så stikker jeg innom apoteket litt før jeg skal dit og går på do rett før... ;) apoteket her er i samme bygning da;)

Hvis du har ett lite tomt glass med lokk kan du sterilisere det i stekovnen å bruke det.

Jeg hadde glemt å kjøpe en gang, og da brukte jeg et kokt babymatglass... Du kan jo bruke pose?[:D]. Sjekk hva du har av små beholdere.... f.eks et tomt pilleglass?

Ja, veldig lurt å kjøpe noen glass å ha liggende. Jeg ringte om time i dag og fikk i morgen, så glemte helt av å kjøpe, og nå gidder jeg ikke reise ut, hehe. Men syltetøyglass er jo en mulighet. Jeg får se om jeg finner noe[:)]

Back
Topp