Urinprøve??

Linni

Forumet er livet
VIP
Når dere skal på kontroll og tar med urinprøven, når tisser dere på glasse??
Vi er jo oppe flere ganger på natta å tisser.
Jeg har tatt hvis jeg går på do fra 5 og utover.

Jeg tar med en gang jeg står opp, er ikke oppe mange ganger om natta jeg, maks en gang...

Er oppe en god del i løpet av natta,men prøver å drøye glasset til etter 7...
Så den siste gangen jeg er oppe pleier jeg å drikke litt vann- går gjerne 2 timer mellom hvert do besøk gjennom natta...

Må alltid på do om Morgenen når jeg står opp, så gjør det da..
klarer ikke ta urinprøve på komando, så greit å ta med seg på forhånd..

Det kommer litt an på når på dagen jeg har time og når jeg må opp for å gå på do.
Som regel tisser jeg på glasset når jeg står opp, men det har hendt at jeg har tisset og så gått og lagt meg igjen..

Jeg er aldri oppe på nattaen. Så jeg tar det med en gang jeg våkner

bruker alltid morgenurinen jeg,må alltid urinere på morgenen,heh

ORIGINAL: nemi.marselia

æ tar av den "porsonen" ætter æ har stått opp

jeg også!

Tar den med en gang jeg har stått opp, uavhengig av hvor mange ganger jeg har tissa iløpet av natten.[:)]

De vil vel helst ha den urinen som har ligget lengst i blæra iløpet av natta...så den på morgenen er som regel bra....helst skal urinen ha vært i blæra i fire timer(hvis du klarer da!) sånn at det er mest konsentrasjon av stoffer de er på jakt etter der. Men husk å legg uringlasset i kjøleskapet hvis det er noen timer dere skal til legen......prøven blir ødelagt hvis den står i romtemperatur, da begynner den å danne bakterier og kan gi feil svar på prøveresultatet!
Jeg pakker glasset inn i en plastikkpose og to før jeg setter den inn i kjøleskapet, sånn at det ikke blir så "ekkelt"

Det er det jeg og har hørt derfor tar jeg den fra 5 og utover. Er jeg på do kl 5 så blir det for liten tid til neste som blir i 7 tiden. Tar og papir rundt og så pose oppå der igjen [;)]
I dag hadde jeg blod i urinen. Ikke spør hvorfor [;)]

off...fant de ut av det da? eller va du hos lege?
Jeg var på mandag og da fant de proteiner i urinen, men ingenting på tirsdag....sakl på føden imorgen for en sjekk

Det var på legekontore de fant blod i den. Jeg har ikke merka noe [8|]

Tar prøven av første "dose" etter at jeg har stått opp om morgenen. Før jeg spiser.

Back
Topp