Urinprøve til kontroll på ettermiddagen

Lillerose

Forumet er livet
Februarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Til nå har alle kontrollene mine vært på morgenen, og jeg har dratt rett hjemmefra til jordmor. Men i morgen skal jeg på kontroll kl 14:30. Hvordan gjør jeg det da med urinprøve? Hvis jeg tar morgenprøve som anbefalt må den jo oppbevares i kjøleskap. Jeg har over 1 time reisevei til jobb, og i morgen er jeg første halvdel av dagen på kurs så jeg har ikke tilgang til kjøleskap. Bør jeg heller forsøke å ta en urinprøve utpå dagen/like før timen? Den blir jo ødelagt i den sinnsykt varmen nå når det går så mange timer uten kjøling. Noen med tips?

Jeg husker aldri å ta med urinprøven. Da tar jeg den bare hos jordmor. Uavhengig av når på dagen det er. Har hatt time på ettermiddagen og tisset på kopp rett før timen. Null problem :)

Jeg husker aldri å ta med urinprøven. Da tar jeg den bare hos jordmor. Uavhengig av når på dagen det er. Har hatt time på ettermiddagen og tisset på kopp rett før timen. Null problem :)
Samme her :) Jeg har husket urinprøve én gang. :)

Den gangen jeg hadde time ut på dagen hadde jeg urinprøven i en boks med kjøleelement[emoji12] men har også glemt noen ganger etterpå og da har jeg bare tatt prøve hos legen eller på sykehuset. Gått veldig fint det, så vet ikke om jeg hadde stresset så mye rundt det[emoji6]

Takk for svar, da tar jeg den rett før timen tror jeg [emoji4]

Sniker. Ja ta den rett før timen. No problem. Prøv å vente noen timer fra sist dobesøk:)

jeg brukte en sånn minikjølebeholder selv:p ment til barneyoghurter. Med kjøleelement.
Hilsen 2x julimamma med 1 time reisevei til jobb:)

Jeg hadde time seint en gang. Da tok jeg morgenurinen og satte i kjøleskapet og hentet den på vei hjem fra jobb til legetimen.

Back
Topp