Skal på første kontroll til JM i dag uke 11, og kommer plutselig litt for seint på her jeg sitter på jobb: skal man ha med urinprøve allerede i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar! Kan jo ta med men vet ikke om det er vits i om det ikke er morgenurinMen tror ikke det er krise hvis du ikke har. Å hvis det ikke er lenge si du var hos lege og hadde med urinprøve der så hadde jeg bare sagt det.
Hvordan gikk det egentlig? Sa JM noe på at du ikke hadde med urinprøve?Takk for svar! Kan jo ta med men vet ikke om det er vits i om det ikke er morgenurin
Jeg pilte innom et apotek og kjøpte prøveglass og tok prøven like før, det gikk fintHvordan gikk det egentlig? Sa JM noe på at du ikke hadde med urinprøve?
Dette var ikke dumt!Tips er å kjøpe glass på ebay Fikk med fra jordmor sist, men en venninne tipset meg om dette, så har nå en pakke på 10 eller 15 glass (husker ikke).
Øøu, det er ikke så digg Men så greit med sånne venninner daDette var ikke dumt!
Hørte om ei som fikk glasset vasket av jm og fikk det tilbake med beskjed om å bruke det omigjen Har en venninne som er farmasøyt så hun får gode priser på de til meg
Smart! Kjøpte forrige svangerskap en pakke med mange på apoteket men nå så jeg bare enkeltvisTips er å kjøpe glass på ebay Fikk med fra jordmor sist, men en venninne tipset meg om dette, så har nå en pakke på 10 eller 15 glass (husker ikke).