Urinprøve på 12 ukerskontrollen?

Punky84

Flørter med forumet
Hvor fort kan man glemme da? Husker ikke om jeg hadde med urinprøve på 12 ukeskontrollen forrige gang? :)
 
Alle kontroller du skal til lege eller jordmor skal du ha med urinprøve :) Ikke ordinær ultralyd etter som jeg husker..
 
Ah.. stemmer.. takk! begynte å lure på om det bare var blodprøver å utfylling av helsekort på 12 ukeren.. der jo 13+3 i morgen så er litt stressa for rask henvisning til UL... men det går nok greit :)
 
Ja, ta med til hver kontroll :)
 
Ta med ;-)
 


andregangstjukka skrev:


Dragemammaen skrev:
jeg hadde med, men de ville ikke ha den på min første kontroll. Rart?



Ja det var litt rart, jeg måtte tisse hos legen på første kontroll fordi ikke hadde tenkt på å ta med..


Forrige gang jeg var gravid hadde ingen fortalt meg om urinprøve på første legekontroll, så da måtte jeg også tisse hos legen for at de skulle bli fornøyde..
 
Jeg har fått beskjed om å bare ikke tisse siste timen før jeg kommer og så tar vi alt der :)
(men ikke 'hør på meg', da jeg følges opp i Sverige. hehe)
 


Phibonacci skrev:
Jeg har fått beskjed om å bare ikke tisse siste timen før jeg kommer og så tar vi alt der :)
(men ikke 'hør på meg', da jeg følges opp i Sverige. hehe)


Hørtes greit ut det da! Det er av og til litt "kjedelig" å drasse rundt med urinprøve en hel dag hvis man tar den på morgenen, drar på jobb og ikke har legetime før på slutten av dagen ;-P Heldigvis har vi egne garderobeskap med lås på jobb så jeg slipper og ha det i veska på kontoret liksom, heheh ;)
 
Back
Topp