urinprøve.. hjelp

minitrollet

Blir kjent med forumet
Hei

Trenger litt hjelp.. Er klar over at man skal helst ha morgenurin når man avgir urinprøve, men..

Har jordmortime kl 13.00 og aldri i livet om jeg klarer å holde meg så lenge eventuelt om jeg avgir den på morgenen.. Hvordan skal jeg da eventuelt oppbevare den??

Unnimamma91 skrev:
I kjøleskapet :)

Signer denne:)
Du kan fint ta prøven når du står opp å ha den i kjøleskapet til du skal gå:)

Du kan trygt sette den i kjøleskapet :) jeg hadde også time rundt kl 13 ved første kontroll, og startet på jobb 07 den dagen. Så den stod noen timer i kjøleskapet uten at det gjorde noe :)

Kjøleskapet ikke noe problem

jeg hadde ikke brydd meg så mye om det er morgenurin eller ikke jeg .. dette er min fjerde baby , og jeg har aldri brukt morgenurin, hvis ikke timen er kjempe tidlig. aldri fått beskjed om det heller

også alltid fått beskjed om at det er morgenurin som er den beste å teste! og at man helst skal tisse litt før man fyller glasset.. ;)

Hei takk for svar.. 

Tenkte at det måtte være i kjøleskap, men var ikke sikker..
Har alltid fått timer tidlig på dagen så har ikke vært noen problem tidligere:)

jeg tissa hos legen, hun sa jeg ikke trengte å ha med... Morgenurin var ikke nødvendig. heller fersk urin enn morgenurin utpå dagen.

I forrige svangerskap og dette fikk jeg også beskjed om at det må helst være morgen urin;)

Jeg tissa hos legen jeg også... de var ikke så nøye på om det var morgenurin, det eneste de bemerka var at enkelte kanskje syntes det var vanskelig å gå på do på legesenteret... Men jeg fikk det iallefall til og urinen var fin ;) hehe

Den dagen jeg glemte å ta med meg morgenurin nektet de meg å tisse der at jeg måtte komme tilbake med morgenurin dagen etterpå :)

Jeg bruker ivertfall alltid morgen urin :) Setter koppen på dolokket før jeg legger meg, og så står den i kjøleskapet til jeg reiser til legen :)

Back
Topp