Urinprøve glass

Lykkeliten Nr 3

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Skal til legen i morgen på kontroll. Så eg har lagt frem urinprøve glass til i morgen tiligt. Og lurer på hvorfor er dei så små??? Kommer ikkje til og treffe når magen blir større :p haha det blir nokk ett problem til neste kontroll :p hva bruker dere? Eg kjøpte vanlige på apoteket.

Skal til legen i morgen på kontroll. Så eg har lagt frem urinprøve glass til i morgen tiligt. Og lurer på hvorfor er dei så små??? Kommer ikkje til og treffe når magen blir større :p haha det blir nokk ett problem til neste kontroll :p hva bruker dere? Eg kjøpte vanlige på apoteket.
Jeg kjøpte en haug på apoteket, så må jeg bare huske på å ta med på hver kontroll :-)

Bruker de fra apoteket - går overraskende greit;)
Lykke til hos legen!

Bruker de fra apoteket og ikke tenkt over at det kan bli et problem.

Jeg har aldri tissa rett i glasset, det blir for mye gris. :p

Tisser en skvett i en engangskopp, heller litt i urinprøveglasset og tømmer resten i do. Så kaster jeg koppen. Helt uten gris. :)

Husk å be om nye urinprøveglass på legekontoret/hos jordmor, gravide får de gratis så slipper man å kjøpe hele tiden. ;)

Eg bruker att engangs koppar e litt større å Tissa i sen Hella de øver i uringlas

Jeg tar vare på tacoglass. Vasker og kokter som jeg bruker til uringlass... Hvorfor kjøpe når du kan ta i bruk noe du har stående hjemme..
Alt går i boss alikevell og lettere og tisse på i tillegg. :p

Jeg tar vare på tacoglass. Vasker og kokter som jeg bruker til uringlass... Hvorfor kjøpe når du kan ta i bruk noe du har stående hjemme..
Alt går i boss alikevell og lettere og tisse på i tillegg. :p
Haha, den var kreativ!

Men jeg orker ikke å koke glass, får de heller gratis av legen. :p

På legekontoret mitt har de så teite glass at jeg ikke vil ha de selv om de er gratis. Jeg pleier stikke av med noen når jeg er innom Ullevål sykehus da de ligger gratis på toalettet, ellers kjøper jeg de på apoteket.

Back
Topp