Urinprøve for kjønn

AilOn

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Smånissene 2022
❄️ Januargull 2023 ❄️
Noen som har prøvd disse urinprøvene som liksom skal vise hvilket kjønn man får? :happy:
Jeg venter på en nå, det er liksom på gøy, har en liste med «jente/gutt myter» som vi har eller skal prøve før ultralyd.

Når det er sagt så tok jeg en forrige gang, og den stemte med hvilket kjønn det ble :hilarious:

Noen som har prøvd disse urinprøvene som liksom skal vise hvilket kjønn man får? :happy:
Jeg venter på en nå, det er liksom på gøy, har en liste med «jente/gutt myter» som vi har eller skal prøve før ultralyd.

Når det er sagt så tok jeg en forrige gang, og den stemte med hvilket kjønn det ble :hilarious:
Aldri hørt om før! :smiley-ashamed004 Hvor kjøper du den? Her stemte magefølelsen sist, men når sjansen er 50/50 så..:laughing002

Aldri hørt om før! :smiley-ashamed004 Hvor kjøper du den? Her stemte magefølelsen sist, men når sjansen er 50/50 så..:laughing002

EBay :smiley-bounce016
Helt sikkert andre sider også, er fra USA.
Magefølelsen har stemt alle tre gangene på meg, og det har vært motsatt av kinesisk fødekart hvert gang! :hilarious:

Nå viser kinesisk fødekart gutt, men jeg har hatt følelse på jente siden positiv test. :hilarious:

Hørtes gøy ut! Hvor mye kostet det? Og er det noen forklaring på hvordan man finner ut kjønn via urin?

Hørtes gøy ut! Hvor mye kostet det? Og er det noen forklaring på hvordan man finner ut kjønn via urin?

Koster vel 150kr eller noe :D
Nei jeg har vel ikke egentlig studert forskningen rundt det så mye (og antar at det kanskje ikke finnes heller :hilarious:).
Det har bare vært en sånn gøy greie i spådomsskjema vårt :happy:

(De har 98.9% fornøyde kunder da, så hvem vet :hilarious:)

Back
Topp