Urinprøva

Ellu

Elsker forumet
Har time hos legen kl 10.30 idag. Bør jeg sette urinprøva i kjøleskapet frem til da?
Har alltid hatt time tidlig på morgenen, så har aldri tenkt på det før...

Hmm, det har ikke jeg heller tenkt på.. Sikkert ikke dumt det[:)]

Et annet spm ang urinprøve, er det veldig dumt at jeg glemte det når jeg sto opp og heller tar neste gang jeg må på do? Tenker det er bedre enn ingenting, eller er det ingen vits? irriterende at jeg klarte å glemme det[&:]

Jeg bruker bestandig og sette urinprøven i kjøleskapet av gammel vane. Er ikke sikkert at du trenger det pga at de skal jo ikke se etter bakterie vekst i prøven din, men viss du setter den i kjøleskapet så vet du jo at det ikke er feil i hvertfall.

Urinprøven kan godt stå 2 t i romtemperatur, men er det mer enn 2 t til legeundersøkelse, bør den settes i kjøleskapet. Der kan den stå i 24 t.

ORIGINAL: *obaibi*

Hmm, det har ikke jeg heller tenkt på.. Sikkert ikke dumt det[:)]

Et annet spm ang urinprøve, er det veldig dumt at jeg glemte det når jeg sto opp og heller tar neste gang jeg må på do? Tenker det er bedre enn ingenting, eller er det ingen vits? irriterende at jeg klarte å glemme det[&:]

Ja, det har jeg glemt maaange ganger... Bedre å levere noe enn ingen ting. Har t.o.m. glemt det helt og måtte kjøpe glass hos legen og tisse der...[;)] Jada, jeg er litt ør om dagen....

hehe har ikke tenk på dette..har aldri hadd den i kjøleskapet. ikke denne gangen i allefall hehe[8D]

Back
Topp