urinprøv....

firkløver

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Leverte en urinprøve til legen i dag bare for sikkerhetsskyld, siden vi reiser til kreta på torsdag...
Har hatt kløe nedentil en stund, på og av... og joda... da hadde vi litt bakterier i urinen... urinveisbet.tabletter(i tilfelle d skulle utvikle seg...) og canesten mot SOPP fikk jeg i hånden da jeg gikk hjem...

Noen andre som er plaget av sopp/urinveibetennelse... d er ikke farlig vell...

:smiley-bounce015

Ikke farlig, bare pass på at du fullfører hele kuren mot uvi'en :)

Jeg leverte urinprøve ved første kontroll (Uke 11. Er i uke 14 nå) og da sa de at jeg hadde fått utslag på bakterier i urinen. Jeg vet enda ikke hva det er fordi de enda ikke har kontaktet meg.

Jeg tror selv at det er litt uskyldig eggehvitestoffer, siden jeg ikke har noen plager slik som kløe, svir, lukt, etc.

Får nok svar en gang hvis det er noe farlig eller noe som må kures. :)

jeg leverte prøve og fikk vite at jeg hadde protein, blod og glukose i urinen. fikk antibiotika før de kunne bekrefte at det var urinveis infeksjon. det var helt normalt bland gravide, siden inngangen til urinrøret ble slappere og det vart lettere for bakterier å slippe inne :)

Takkfor svar jenter :)

har hatt begge deler under graviditeten :)
Barnet merker ingen ting og kan heller ikke smitte, det er bare ubehagelig for deg.
Men jeg anbefaler deg å begynne på antibiotikaen før du tar soppmedisinen siden du kan få sopp av antibiotika, og det er ikke noe vist i og utsette skjeden for mer behandlinger enn det trengs. Man kan bli litt tørr osv i skjeden hvis man bruker soppmedisinen for mye ( stikkpillen selfølgelig )
OG !!!! ikke bruk den pinnen til og stikke pillen inn med, bruk fingeren. ++ smør deg godt med den canesten kremen vist det er den du har fått 3 ganger daglig i 3-4 uker :)
lykke til ! :D

Back
Topp