Urinlekkasje...

krb

Blir kjent med forumet
Er det noen av dere som opplever at det lekker litt der nede???? Føler meg nesten som en gammel kjerring som ikke har kontroll over utstyret, he he[:D]
Merker ikke at det skjer heller og nå er jeg begynt å bli litt engstelig for at det kan være fostervann som lekker ut. Bekymrer meg kanskje unødig, men skal kontakte lege allikevel i dag.

hei krb.
etter hva jeg har hørt er det ikke uvanlig med slike lekarser...begynn med litt knipe ovelser..både for nå og etter fødselen...det går ann å kjøpe seg slike bind mot dette på apoteket...
lykke til[:)]
klem

Hei,

jeg slet litt med dette. Spesielt når jeg lo, hostet etc. Snakket med jordmor om dette, og det er helt normalt sa hun. Jo lenger ut i svangerskapet man er jo værre blir det[;)]. Betryggende???[:D]...

Betryggende......[&:] Ikke vet jeg.....
Må vel rekne med å slite litt med dette da kanskje. Ja, ja dette blir moro du[:D]
Er vel bare å sette igang å knipe for fullt[;)]

har ikke vært et stort problem for meg sånn sett, men har merket av og til når jeg nyser at det "lekker" litt.. :) og det er nok normalt.. alt blir jo liksom litt "slappere" der nede når kroppen gjør seg klar til å føde..

Får trøste deg med at det går over tilsutt!!!

Har vært hos legen i dag og fått bekreftet at alt står bra til og at jeg ikke lekker fostervann[:)] Meget betryggende.
Får vel bare venne meg til litt vannavlatning da, selv om jeg forbinder det med gamle damer. [;)]
Har merket at det er hardt for kroppen å nyse ja. Da kan det fort lekke litt[&:]

Jeg lekker oxo og jeg har mye utflod og jeg nyser mye, det er vist slimhinnene mine som er helt på styr.
Da er det jo morsomt og ikke være helt tett.

Nå må jeg nesten le. Akkurat som meg du og jeg skriver meg glatt inn om at det ikke er så morsomt å ikke være tett[:D][;)]

jeg kjøpte meg nesespray, saltvann da. Det hjelper litt når nysinga henger seg opp, så slipper en kanskje og skifte truseinnlegg like etter at en har skifta til nytt.

hei. har ei venninne som opplevde det samme som du. ho trodde det var fostervann, men så viste det seg at det bare var tiss heldigvis. ho er tre og og en halv mnd på veg.alt er bra med mor og barn.

Betryggende å høre at det er flere i samme båt. Det skal ikke så mye til for at man greier å skremme opp seg selv.

Back
Topp