Urinleder i klem!

Theeri

Betatt av forumet
Ja.... Vært en tur hos legen etter en lang natt med ekstremt vondt nederst på høre side i magen! Kjentes først som om det var luftsmerter, men det ble bare værre og værre!

Ja det var urinlederen som ligger i klem så fort jeg legger meg ned.. :nailbiting: altså så for å få sove må jeg sitte!! og dette kan mest sannsynlig bare bli værre jo større babyen blir :oops:

Noen andre som har opplevd dette? Kjente jeg ble litt skremt mtp resten av svangerskapet :nailbiting:

Tusen takk [emoji4] [emoji7] nei det var liksom ikke noe jeg hadde hørt om før heller [emoji53]

Tusen takk [emoji4] [emoji7] nei det var liksom ikke noe jeg hadde hørt om før heller [emoji53]
Synd de ikke kan gjøre no da.. legge inn ett "rør" for å forsterke det eller no [emoji12] Men håpe du slipper mye smerter og plager ihvertfall [emoji8]

Synd de ikke kan gjøre no da.. legge inn ett "rør" for å forsterke det eller no [emoji12] Men håpe du slipper mye smerter og plager ihvertfall [emoji8]
Huff det hørtes fælt ut da [emoji32][emoji23] [emoji85]
Men får bare satse på det ikke blir så ille som det hørtes ut fra legen [emoji28]

Har slitt med det alle graviditetene mine, men hele nyrebekkenet rammes hos meg. Hydronefrose. Jækla smertefulle greier :(
Får du oppfølging videre nå? Hvis ikke, push på å få det. Konsekvensene av urinledere i klem kan være skikkelig ugunstig :s jeg har fått lagt inn stent tidligere for å unngå nyrebekkenbetennelse bla.

Oi har du [emoji50][emoji50] ja jeg fikk vel egentlig bare beskjed om å ta kontakt igjen om smertene fortsatte når jeg legger meg ned.. [emoji53]
Men må man ikke ha narkose for å legge inn sånn stent? Kan man det mens en er gravid da? [emoji50]

Oi har du [emoji50][emoji50] ja jeg fikk vel egentlig bare beskjed om å ta kontakt igjen om smertene fortsatte når jeg legger meg ned.. [emoji53]
Men må man ikke ha narkose for å legge inn sånn stent? Kan man det mens en er gravid da? [emoji50]
Mangler mye kunnskap rundt om når det gjelder hydronefrose i graviditet desverre.
hvor fikk du oppdaget urinlederen i klem? Jeg går til kontroller hos urolog for å passe på at ting ikke går for langt, i tillegg til at gynekologer følger meg ekstra opp pga smertene kan utløse premature rier.
Nei, trenger ikke narkose. Kun lokal bedøvelse i tillegg til smertelindring er det jeg har fått ved innsetting. Ved uttak behøvde jeg ingen ting.

Har en fastlege som brukte ul for å se. Hun sa ikke det var 100% sikkert, men om det ble værre nå så skulle jeg få time på sykehuset og få mer oppfølging. [emoji106] har heldigvis roet seg betraktelig! Så krysser fingrene for at jeg er heldig og slipper unna [emoji28]

Back
Topp