urininfeksjon

linzzy27

Glad i forumet
[:@] grrr har fått urininfeksjon...vært plaga med det to svangerskap men aldri så tidlig da,...
og nå er det medisinering og drikk masse appesin jucie flere kjerringråd?

Ascorbinsyre (C vitamin), sumbucusforse (for immun forsvaret), drukk mye vann, ta omega 3. Lag deg ingefær og sitron te, kutt opp ingefår og sitron og ha det i en kopp med kokende vann vil du ha det litt søtt ta i litt honing. ingefær er naturlig betennelses hemmende og sitron har mye c vitamin i seg.

Kommer ikke på noe mer i farten, skriver mer om jeg kommer på det.

Rene c-vitamin tabletter, som du tar overdose av. [:)]

Og VANN... [:D]

gå i sunkost butikken og si du er gravid og har urinveis infeksjon, det gjordet jeg med den forje jeg bar på og da fikk jeg noe man skulle drikke og gikk 2 dager jeg jeg var kvitt det og siden ahr jeg ikke fått det tilbake, kommer ikke på navne nå sånn i farten, men når jeg er hjemme igjen kan jeg se hva den heter og skrive det på også.... men det er iallefall en flaske med noe flytende man skal drikke...

Er gla i is te da...så det kan jeg drikke et tonn av...:-)

Hørt at å spise youghurt sku hjelpe..... Det gjør at urinen blir sur og da trives ikke bakteriene...

Tranebær juice eller saft - å husk å kjøp den uten sukker! Sukker lager bare mer grobunn for bakteriene!

Back
Topp