Urinblære

lakerol

Elsker forumet
Flere som opplever at urinblæren er et fint hoppeslott for tiden? Føler at den lille ikke driver med annet enn å sparke akkurat på blæren min til en hver tid. Gleder meg til den blir litt større nå sånn at den ikke får sparket akkurat der mere.
Må snart begynne med tenalady i tilfelle rottefelle.

Hei!
Du har akkurat beskrevet min hverdag!! Det er helt håpløst! Det begynner å bli bra kraft i de små stankelbena til minien, så det kan være direkte vondt. I de periodene der han koser seg SKIKKELIG med blæren min kan jeg bare ta med meg bøker og aviser inn på do og bli der. Håper han lærer å snakke innen utgangen av denne uken så jeg kan få fortalt at jeg ville satt stor pris på om han ville være så vennlig å flytte seg lenger opp! [:D]

Har ikke merket noen plager med det enda....men vet det kommer!!![;)]

har akkurat det samme problemet her! hehe, bebin koser seg og bruker blæra mi som sparkeball.. litt irriterende å gå på do nesten hver 5 min, men så lenge der er liv er jeg fornøyd i grunn! [:D]

JAAAA! Hoppeslott, punching-bag, u name it.. hehe, har tidligere hatt DEN skuespiller blæra, nå danser bebisen så hardt rundt nedi der, at det er bare å komme seg på do før det går galt! hahaha [:D]

Min lille venn sparker meg ikke så mye i blæra, men h*n tar mye plass der inne så jeg løper på do i ett... Var på kafe med eldstemann på snart 4 en dag her, og han kunne ikke være igjen alene da jeg måtte på do, så han ble dratt med på do i ett sett : Å nei mamma, må du på do nå igjen??!!" [:D]

jepp, har d også sånn... han er utrolig glad i å sparke slik at j må på do=)

hei.. jeg har det likt som dere andre.. babyen liker å sparke på blæra til alle tider, men helst når jeg skal legge meg.. kan ikke gjøre annet enn å gå på do hundre ganger om dagen... men håper der blir bedre snart, slik at jeg kan få en hel natt søvn..

[:)]Ehhh,det heter ikke urinblære.....Det heter innendørs trampoline for små akrobarer...[:D]
Gjett om jeg har det samme problemet ....

Back
Topp