Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, grunnen til at jeg lurer er at jeg har tatt det ganske ofte, hber gang jeg er der for å forlenge sykemelding (ca hver 14. Dag). Har ikke vært noe spesielt med prøvene mine, men jeg har en kronisk sykdom som kanskje er grunnen til at jeg blir sjekket oftere.
Jeg må ta oftere urinprøver pga gbs i urin i uke 11. Ellers tok jeg blodprøve i fingeren uke 11 og blodprøver i arm i uke 14. Skal også til glukosetesting i uke 16
Jeg fikk til svar at jeg måtte ta den to ganger. Og da tok de en så tidlig som mulig. Jeg tok den i uke 17. Mulig du bare trenger å ta den en gang?Den hadde jeg nesten glemt - glukose belastning i uke 28 ble det for min del. Noen som vet hvorfor det er så forskjellig når denne tas?
Kanskje... Veldig usikker. Håper jeg slipper flere ganger.Jeg fikk til svar at jeg måtte ta den to ganger. Og da tok de en så tidlig som mulig. Jeg tok den i uke 17. Mulig du bare trenger å ta den en gang?
Jeg skal ta den i uke 16 og hvis den er på grensen må jeg ta ny i uke 26-30. Hører også at det praktiseres ulikt. Vet ikke hvorfor.Den hadde jeg nesten glemt - glukose belastning i uke 28 ble det for min del. Noen som vet hvorfor det er så forskjellig når denne tas?