Marian87 skrev:
ja han har kanskje levd med ei hormonbombe i noen måneder, men likevel sluppet "billig" unna da han ikke har båret fram og født et barn, og fått kroppen fillebanka under en fødsel! hvis det er noen som trenger en pause etter svangerskap så er det virkelig mor!!! Jeg er litt der at når mor ikke kan reise fra en nyfødt baby, nei så kan ikke far det heller! Det er noe annet å reise med jobben, men selv da har far rett på 2 ukers fødselspermisjon for å være hjemme sammen med mor og baby...og som min mann sier, han vil ikke klare å reise fra sin nyfødte baby!
haha, takk for en god latter
jeg er litt over den der "kan ikke du, så skal ikke du heller" jeg da, men meg om det!
jeg føler at jeg er voksen nok til å klare å ta meg av både en nyfødt og det barnet jeg har fra før... og JEG mener det er et kriterie for å sette flere til verden også, ettersom man aldri har garantier for noenting. min samboer kan dø i morgen, på lik linje med at din, eller andres kan gjøre det. hva da? man klarer det man må, eller vil, det er det som er poenget mitt.
men vi er heldigvis forskjellige! jeg er glad jeg kan slippe min samboer ut en helg, for så å få mer fri selv når han kommer hjem... det er jo ved å ladde hans batterier at jeg kan få hvile også. at mannen skal gå gjennom svangerskap og fødsel er dessverre ikke noe alternativ enda gitt