Urimelig ektemann

Jani

Glad i forumet
Må bare få ut litt frustrasjon!!
Er så innmari irritert på mannen i øyeblikket!! [:@]Vi holder på å bygge hus, huset er reist men det er ikke satt opp vegger inni ennå. Var innom i går og kikkte, og jeg sa at jeg ikke syntes at det så så veldig stort ut, vanskelig å se når veggene ikke er oppe. Da ble mannen min drit sur..... Mente at jeg var utakknemlig som ikke kunne se hvor stort og fint huset var, at jeg bare var negativ osv. [&:]Prøvde jo å forklare at jeg ikke var vant til å se hus som var under bygging og at jeg derfor ikke helt klarte å forestille meg hvor stort det var, men....... Og det ironiske er jo at det vanligvis er han som er negativ til alt og som sier til meg at jeg må slutte å være naiv, og heller se litt mer realistisk på ting..... Og nå har han furtet i to dager, herregud, skulle tro han var premenstruell..........., blir gal!!!![&:]

Andre som opplever at de er fra en annen planet enn den man bor sammen med??

sist graviditet så var det ikke meg som var gravid men det var han. han hadde humørsvingninger og det begynner han med nå også. det er ikke bare meg som merker det. rart det der med mannfolk.

Det er slitsomt med mannfolk som furter ja. Min kan furte litt hvis han ikke får middag han vil ha...he he morsomt egentlig..

Nå er de vel ekstra sårbare rundt sånne ting som husbygging ol. De vil så gjerne at vi skal bli fornøyd og tåler ikke kommentarer i negativforstand på det.

Samboeren min snakker fortsatt om den gangen han kom hjem med en ny peis og var så fornøyd med kjøpet sitt. Jeg svarte med å ikke like den i det helt tatt. Det blei tatt svært personlig og han var sur i lang tid etter på....

Enig i at man må aldri kommentere husbygging o.l til menn! Mannen min la gulv i en leilighet vi hadde, dette er ca 7 år siden. Jeg kom med en kommentar om at det så litt skeivt ut (noe det ikke var...) og det prater han på enda! Så da vi bygde hus ga jeg bare ros og oppmuntrende ord, og husbyggingen gikk som en lek![:D] Lykke til...

Back
Topp