Urettferdig

Åsa80

Betatt av forumet
...syns verden er urettferdig jeg.... Noen ønsker seg så veldig gjerne et lite barn.. Og prøver og prøver og betaler dyrt, og all den psykiske påkjenningen det må være. Mens andre blir gravide etter en bytur og løper og tar abort. Huff... Jeg er så glad jeg har min skjønne datter på snart 4 år, og nå en liten spire i magen <3 2012 blir et spennende år , ikke sant oktober jenter ? :)>

Er i grunn enig med deg ja...

Den tanken har jeg tenkt mange ganger! Særlig da vi prøvde å lage førstemann, vi knotet litt og spiren satt ikke før pp 8, så underveis var jeg ganske bitter på alle som tilsynelatende ble gravide av å drikke av samme glass som en mann.  

Ja det er nok noe som føles urettferdig både for den som sliter med å bli gravid og den som blir gravid straks hun ser på en mann. Ingen av delene er en god ting for de det gjelder

Ja du kan så si. Tenkt tanken mange ganger selv

den tanken har eg tenkt kjempe masse dette året som har gått.

Først ventet vi i 3 1/2 år før vi ble gravide så fikk vi en liten baby men som forlott oss etter 14 dager etter fødsel.nå har vi drevet på i 1 år og nå klaffet det 

Det er IKKE en menneskerett å få barn men vi tar det som en selvfølge. Uhell kan skje alle, og da er det vel bedre å ta abort enn å føde et barn som ikke er ønsket til verden?? Har selv tatt abort og det er en påkjenning i seg selv. Syns ikke du skal dømme andre for de valgene man tar.

Enig med kula1882..

Det finnes en grunn bak alle aborter.. :/ Jeg har også tatt abort.. Å det er en stor påkjennelse for alle..

Det var nok ikke sånn det var ment! Når man prøver og prøver uten å få det til.. Og samtidig får høre om dem som har blitt gravide ved et uhell, og ikke selv ønsker det. Da tenker man jo selvfølgelig "kunne det ikke heller vært meg"!

Back
Topp