Uren hud

skjor

Flørter med forumet
JuniJubel2021
Andre som ser ut som om de har pådratt seg byllepest? Jeg har skikkelig vonde kviser/byller, særlig på hals og kjeve. Ser virkelig ikke fint ut! Takk og lov for hjemmekontor :facepalm: Har hatt skikkelig problemhud siden dag 1 i graviditeten, og er 11+1 nå. Det blir jo bare verre og verre. Overflatisk filleproblem sånn egentlig, I know.. Men man blir jo litt selvopptatt av å plutselig se ut som (og føle seg som) en hormonell tenåring igjen :bored:
 
Slet mye med huden første trimester med kommende storebror, litt lenger ut i graviditeten ble den til skikkelig drømmehud! Denne gangen har jeg ikke vært spesielt plaget med huden men dukket opp tre svææære på kjeven her om dagen, håper ikke det blir motsatt av sist nå:eek:
 
Samme her :( Kan sikkert telle 10 fra nesevingene og ned... Synes det er kjipt :hungover:
 
Slet mye med huden første trimester med kommende storebror, litt lenger ut i graviditeten ble den til skikkelig drømmehud! Denne gangen har jeg ikke vært spesielt plaget med huden men dukket opp tre svææære på kjeven her om dagen, håper ikke det blir motsatt av sist nå:eek:

Håper de tre svære er forbigående fenomen :happy:
 
Samme her :( Kan sikkert telle 10 fra nesevingene og ned... Synes det er kjipt :hungover:

Jeg synes også det er kjipt.. Pakker både hals og hode inn i store skjerf når jeg må utenfor huset. Sånn sett greit at det ikke er singletsesong..
 
Jeg synes også det er kjipt.. Pakker både hals og hode inn i store skjerf når jeg må utenfor huset. Sånn sett greit at det ikke er singletsesong..
Ja! Her i Oslo må vi bruke munnbind overalt også, det hjelper jo ift. å skjule de:p Men munnbindet skaper sikkert flere kviser også :shifty::shifty::shifty:
 
Jadda, har fått noen på brystet... Og litt mer øverst i panna, ikke kviser men røde prikker... Bhaa, meen det går vell over ;)
 
Ja! Her i Oslo må vi bruke munnbind overalt også, det hjelper jo ift. å skjule de:p Men munnbindet skaper sikkert flere kviser også :shifty::shifty::shifty:

Ja, du sier noe der. Tette munnbind gjør neppe underverker for huden, men gir sånn sett en fordel mtp å skjule problemet ;)
 
Masse smånupper, rødhet i ansiktet i tillegg til perioral dermatitt. Takk og pris for foundation sier jeg!
 
Her også . Spesielt på halsen og brystet :/ . Heldigvis ikke så mye i ansiktet :)
 
Jeg har aldri hatt noe kviser eller problem hud, vært utrolig heldig....men nå!!! Masse nupper rundt ansiktet, nær hårlinjen , holder på å bli gal :p
 
Haha ja hva skjedde liksom, er mer kvisete enn jeg var som tenåring :wtf: Forskjellen er vel at jeg ikke orker å bry meg like mye som 30-åring :p Har fått kviser på skuldrene av alle plasser, og langs hårfestet og kjeven i ansiktet. Ikke sånne dype men mange overfladiske. Hadde nok synes det hadde vært kjipere om det var sommer da.
 
Kjenner meg skikkelig igjen! Det har rett og slett vært byllepest på halsen og kjeven.. Og til og med litt på armene (Hva søren?:hilarious:). I dag er jeg 11+1 og det virker som det har roet seg litt, endelig. Har ikke dukket opp noen vonde på kanskje 4-5 dager. Før poppet det jo opp 2-3 daglig.. Håper det er et tegn på at det roer seg. Har aldri hatt problemer med huden, så det har vært skikkelig nedtur, egentlig.. Hadde mindre kviser som tenåring :hungover:
 
Back
Topp