Andre som ser ut som om de har pådratt seg byllepest? Jeg har skikkelig vonde kviser/byller, særlig på hals og kjeve. Ser virkelig ikke fint ut! Takk og lov for hjemmekontor
Har hatt skikkelig problemhud siden dag 1 i graviditeten, og er 11+1 nå. Det blir jo bare verre og verre. Overflatisk filleproblem sånn egentlig, I know.. Men man blir jo litt selvopptatt av å plutselig se ut som (og føle seg som) en hormonell tenåring igjen 
Har hatt skikkelig problemhud siden dag 1 i graviditeten, og er 11+1 nå. Det blir jo bare verre og verre. Overflatisk filleproblem sånn egentlig, I know.. Men man blir jo litt selvopptatt av å plutselig se ut som (og føle seg som) en hormonell tenåring igjen 

Forskjellen er vel at jeg ikke orker å bry meg like mye som 30-åring
). I dag er jeg 11+1 og det virker som det har roet seg litt, endelig. Har ikke dukket opp noen vonde på kanskje 4-5 dager. Før poppet det jo opp 2-3 daglig.. Håper det er et tegn på at det roer seg. Har aldri hatt problemer med huden, så det har vært skikkelig nedtur, egentlig.. Hadde mindre kviser som tenåring