Uren hud

Nok vann, kutt sukker og bruk peeling og fuktighetskrem som passer deg. Ansiktsmaske av honning kan være noe, for det er antibakterielt, bruker det selv i badekaret (det drypper). La huden få sol, og fjern sminken tidlig på kvelden om du ikke skal noe mer, så huden får luft :)

Det er i alle fall mine beste råd. :p

Ja :( Ingen tips. Jeg er MYE flinkere med hudpleie enn før jeg ble gravid, drikker masse vann og spiser mindre søtt - hjelper 0,niks... Tenker kanskje det blir jente. Skal ikke de stjele mors skjønnhet? Hahaha...

Jeg har brukt/bruker Eucerin Dermopurifier serien og det hjelpef litt - men jeg vet det er masse stoffer man bør holde seg unna så jeg er litt redd det er skadelig :( Tenkte å spørre på apoteket men glemmer det alltid.

Huden min ser ikke ut, men var plaget med samme forrige graviditet, så tenker ikke så mye over det. Er jo mye hormoner i sving, bedrer seg nok om ett par mnd om jeg husker riktig fra forrige gang :)

Aldri hatt så uren hud jeg.. :/ til og med kvise på armen! Asså hallo, på armen...

Aldri slita med hud problemer unntatt når fikk allergi utslag. Men nå har rare utslett, kviser forskjellige steder. Noen er der en stund nå, noen kommer og forsvinner plutselig. Rart

Samme her... Fullt av nupper i panna og på brystkassa.. Og har ikke klart å spise noe søtt opp til ca for en uke siden.

Mamma spurte om jeg hadde fått soleksem. Jeg som nesten ikke har vært i sola engang! Tar gjerne imot tips jeg også.. :oops:

Jeg har faktisk fått krem på resept fra legen pga så uren hud :/ Har aldri hatt slik hud som nå.. Men det er jo verdt det, håper bare ikke jeg får arr eller lignende..

Jeg har gått tre omganger på antibiotika pga kviser tidligere. Kan ikke bruke det nå pga graviditet såklart. Skal rett på antibiotika igjen når jeg er ferdig å amme. Ser ut som en stor kjøttkake i ansiktet nå. Føler meg så stygg og fæl for tiden:( Har dessverre ingen tips å gi...

Godt man ikke er alene, men kjipt at det skal være sånn :(

Takk for tips, dere som hadde dette :)

Back
Topp